Er det flere som har fått hovne fingre? Jeg er 14+4 i dag og har hatt det i rundt en uke nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei er du? Trodde det var for tidlig å bli hoven?Har tatt av meg ringene på venstre hånd. Gjorde det for noen uker siden. Har igjen gifteringen. Men tror ikke det er lenge til den må vekk nå som jeg er tilbake på jobb.
Er 16+3 i dag. Begynte rundt 12. Men har carpel tunnel så tror det er grunnen til at jeg har begynt å hovne opp til tider.Hvor langt på vei er du? Trodde det var for tidlig å bli hoven?
Åja, da har du kanskje en unntakstilstand? Blir litt bekymret for eventuell svangerskapsforgiftning...Er 16+3 i dag. Begynte rundt 12. Men har carpel tunnel så tror det er grunnen til at jeg har begynt å hovne opp til tider.
Har vært syk de siste ukene så legen har sjekket blodtrykket mitt. Jeg ligger veldig lavt. Så skal en del til for at jeg kommer i fare gruppen. Har så lavt blodtrykk at jeg er mer bekymret for å besvime på ugunstige tidspunkt.Åja, da har du kanskje en unntakstilstand? Blir litt bekymret for eventuell svangerskapsforgiftning...
Er det flere som har fått hovne fingre? Jeg er 14+4 i dag og har hatt det i rundt en uke nå.
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut... Kan man gjøre noe for å få høyere blodtrykk?Har vært syk de siste ukene så legen har sjekket blodtrykket mitt. Jeg ligger veldig lavt. Så skal en del til for at jeg kommer i fare gruppen. Har så lavt blodtrykk at jeg er mer bekymret for å besvime på ugunstige tidspunkt.
Ok. Har du fått det nå?Ja.... er 18+2....
Har slitt med det i alle svangerskapene. Men gjør hvertfall at de ikke bekymrer seg spesielt over svangerskaps forgiftning hos meg. Må bare passe på når jeg reiser meg eller bøyer meg ect.Huff, det hørtes ikke noe særlig ut... Kan man gjøre noe for å få høyere blodtrykk?
Ok. Har du fått det nå?
Ok, men det er jo bra at det da ikke er fare for svangerskapsforgiftning.Har slitt med det i alle svangerskapene. Men gjør hvertfall at de ikke bekymrer seg spesielt over svangerskaps forgiftning hos meg. Må bare passe på når jeg reiser meg eller bøyer meg ect.
Ja, det kan nok være da for mye sukkerAt man hovner opp så tidlig kan ha noe med kostholdet ditt å gjøre.... for mye sukker eller prossesert mat kan gi opphopninger av vann. Prøv å spis vanndrivende frukt, som vannmelon eller druer.
Litt for glad i sjokolade
Takk for tips