Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Som jeg nevnte i tråden min på skjult gruppe har jeg allerede begynt å få sokkemerker, samt kjenner at ringen strammer litt. Dette hadde jeg forrige gang også, men kan ikke huske at det kom allerede i uke 19-20?
Jeg hover mer opp nå ja. Lurer på om det egentig er fordi jeg nå er tilbake på jobb, og at den fysiske aktiviteten da trigger litt vannsamling? Det kommer somregel på kveldene og er borte igjen til morgenen. Og det var aller værst første uka tilbake på jobb.
Sist samlet jeg ikke vann i kroppen før uke 33 (17.mai og utover). Men da forlot jo ikke vannet kroppen før etter fødselen Må si jeg er spent på hvordan dette skal gå i sommer
Ikke merket noe til nå. Med første hadde jeg mye vann i kroppen, men ikke så tidlig. Men andremann hadde jeg ikke så mye, litt på slutten.. Så spennende å se hvordan det går denne gangen, med sommervarmen (forhåpentligvis!!) og alt
Ikke merket noe til det, nei. Hadde ingenting forrige svangerskap heller, men fikk stor vannansamling rundt anklene og i leggene i dagene etter fødsel. Fikk helt sjokk når jeg så ned og ikke kunne se anklene mine lenger
Vet ikke om jeg har hovna opp noe særlig, har ikke tittet på det egentlig
Men merker at beina og armene mine blir dovene så fort. at jeg mister blodtilførselen nesten liksom. skikkelig ekkelt. var sånn på slutten sist