Hovne føtter

KOH

Flørter med forumet
Hei dere, jeg har den siste tiden fått skikkelig hovne føtter, og per dags dato har jeg kun et par sandaler med borrelås som passer :oops:

Siden termin er i November så kan jeg ikke gå i disse skoene frem til det..
Trenger tips! Jeg kjenner at jeg har svært lite lyst til å betale mye for et par sko i større størrelse enn jeg vanligvis bruker, men samtidig så er det viktig med gode sko nå.

Har dere noen sko dere anbefaler som ikke koster alt for mye?
 
Syks Hoka og Okaki er veldig behagelig sko, men det koster litt da, Syns det er verdt det
 
Hadde Sketchers joggesko. Kjøpte Hoka. Nå er Sketchers skoene sååå ubehagelige i forhold. Betalte 2000 kr og syns det er forjævlig dyrt men likevel verdt det. Vil ikke gå rundt med vonde føtter nå. Dessverre har jeg ikke andre, rimligere sko å anbefale MEN hvis du kjøper og kun bruker de pent nå i en kort periode så kan du jo alltids selge de igjen når føttene har gått tilbake til normalen igjen:)
 
De har ofte tilbud på forskjellige sko på sportsbutikker. Jeg hadde noen hooka som ikke lengre dempet nok. Begynte med vondt i beina ca uke 20. gikk inn på en sportsbutikk og forklarte problemet og at jeg var på budsjett! Fikk noen kjempe gode Adidas sko til 699kr! Veldig fornøyd! :)
 
Back
Topp