Hovne føtter

Hippolita

Flørter med forumet
Fikk brått hovne bein i helga og har ganske raskt gått opp noen kg på 2,5 uke... Det er så ubehagelig - brenner, er stivt og vondt og føles numment. Forsvinner ikke tross at varmen er borte igjen, jeg drikker masse vann, går en tur på dagtid og ligger mange timer i sofaen med beina oppå sofaryggen. Forsvinner heller ikke om natta. Vurderer å kjøpe støttestrømper på apoteket i morgen. Føler meg ikke akkurat fresh med disse elefantbeina... :(

Noen gode tips? Andre i samme situasjon?

Fikk brått hovne bein i helga og har ganske raskt gått opp noen kg på 2,5 uke... Det er så ubehagelig - brenner, er stivt og vondt og føles numment. Forsvinner ikke tross at varmen er borte igjen, jeg drikker masse vann, går en tur på dagtid og ligger mange timer i sofaen med beina oppå sofaryggen. Forsvinner heller ikke om natta. Vurderer å kjøpe støttestrømper på apoteket i morgen. Føler meg ikke akkurat fresh med disse elefantbeina... :(

Noen gode tips? Andre i samme situasjon?
For det første: Siden det kom så brått ville jeg anbefalt deg å ringe lege eller jordmor for en sjekk.
For det andre: støttestrømper er gull verdt! Jeg har brukt det på dagtid hver dag i et par mnd alt. Hjelper veldig :)

Har hovne føtter selv, det er ikke så lett å bli kvitt igjen før babyen er født. Hos meg er det verre de travle dagene, hvile hjelper!
Når det kom så brått som du sier så ville jeg spurt om en ekstra kontroll. Det er helt sikkert ikke noe farlig, men om det er begynnende svangerskapsforgiftning så er det greit å vite!

Back
Topp