Hovne føtter!

FrøkenAngst

Glad i forumet
Jeg er nå i uke 10 + 2 og har de to siste ukene malt en del og i den sammenheng fått hovne føtter! Min mor ble litt bekymret da hun synes det er for tidlig å få hovne føtter. Noen som har erfaring med det?

Jeg er ingen ekspert, men har hørt at det varierer veldig. Er jo sommer også nå så er vel ikke uvanlig å bli litt hoven i bena av forskjellige grunner. :)
Regner med du har malt med en "gravide-vennlig" maling som sense? Det skal i så tilfelle være helt trygt, andre malinger derimot bør vi gravide passe oss litt for.

Jeg antar at det kommer av varmen, men er heller ingen ekspert. Koster ikke mer enn en telefonsamtale å ringe føden eller legevakta å spørre om det er normalt.
Vi har vært på bilferie i sommer og samtlige av oss så ut som vi hadde bytta ut føttene med tømmerstokker når vi gikk ut av bilen etter å ha kommet hjem.

Jeg er nå i uke 10 + 2 og har de to siste ukene malt en del og i den sammenheng fått hovne føtter! Min mor ble litt bekymret da hun synes det er for tidlig å få hovne føtter. Noen som har erfaring med det?
Sniker fra desember :) om du er mye oppe og går og sånt, så er støttestrømper herlige. Ang. hovne føtter, så fikk jeg beskjed om å kontakte lege for å være på den sikre siden så tidlig i svangerskapet (senere og, men da er det litt mer vanlig i og med at kroppen har en tendens til å samle opp litt vann) ;) alt er nok i den skjønneste orden :)

Sniker fra desember :) om du er mye oppe og går og sånt, så er støttestrømper herlige. Ang. hovne føtter, så fikk jeg beskjed om å kontakte lege for å være på den sikre siden så tidlig i svangerskapet (senere og, men da er det litt mer vanlig i og med at kroppen har en tendens til å samle opp litt vann) ;) alt er nok i den skjønneste orden :)
Godt å høre!! Jeg skal på første svangerskapskontroll hos legen om en uke, så tenker jeg spør om det da! Måtte bare forsikre meg om at jeg ikke var i livstruende fare. ;)

Back
Topp