FrøkenAngst
Glad i forumet
Jeg er nå i uke 10 + 2 og har de to siste ukene malt en del og i den sammenheng fått hovne føtter! Min mor ble litt bekymret da hun synes det er for tidlig å få hovne føtter. Noen som har erfaring med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra desember om du er mye oppe og går og sånt, så er støttestrømper herlige. Ang. hovne føtter, så fikk jeg beskjed om å kontakte lege for å være på den sikre siden så tidlig i svangerskapet (senere og, men da er det litt mer vanlig i og med at kroppen har en tendens til å samle opp litt vann) alt er nok i den skjønneste ordenJeg er nå i uke 10 + 2 og har de to siste ukene malt en del og i den sammenheng fått hovne føtter! Min mor ble litt bekymret da hun synes det er for tidlig å få hovne føtter. Noen som har erfaring med det?
Godt å høre!! Jeg skal på første svangerskapskontroll hos legen om en uke, så tenker jeg spør om det da! Måtte bare forsikre meg om at jeg ikke var i livstruende fare.Sniker fra desember om du er mye oppe og går og sånt, så er støttestrømper herlige. Ang. hovne føtter, så fikk jeg beskjed om å kontakte lege for å være på den sikre siden så tidlig i svangerskapet (senere og, men da er det litt mer vanlig i og med at kroppen har en tendens til å samle opp litt vann) alt er nok i den skjønneste orden