Hovne føtter :(

Cicci79

Glad i forumet
Sitter her med hovne føtter. Har så vondt i den ene foten når jeg går! Husker det var sånn på slutten sist også. Da måtte jeg ligge høyt med beina hele natten. Får finne frem støttestrømper imorgen.

så kjedelig, håper støttestrømpen hjelper...
Har heldigvis null vann i kroppen, hadde ikke det sist heller..

Masse god bedring

Takk Er glad før at jeg ikke har masse andre plager. Ikke noe halsbrann og isjasnerven har heldigvis ikke kranglet så mye den her gangen. Kanskje fordi jeg sykemeldte meg så fort jeg merket den. Har en del kynner og presser på blæra som gjør at jeg sover dårlig men så er det jo bare.

Godt du slipper alt det andre
Her har jeg alt det andre, hihi, vært sykemldt siden uke 11 eller no, kjedelig...

Men tenk, ikke lenge igjen til vi har bebisene våre

støttestrømper hjelper ikke meg lenger :( har ikke ankler igjen.. men men enig i at jeg kunne hatt det værrem bekkenet mitt er så mye bedre etter at hun snudde hode ned :)

Sist gang hadde jeg masse vann i kroppen på slutten. Men denne gangen er det ikke noe.
Tror mye av grunnen til det, er at jeg har kutta ut så og si alt salt i matlaging. Salter ikke potet eller grønnsaker. Og sjelden pasta og andre ting også...
Og det jeg bruker salt til, får bare et lite dryss ;-) Sånt hjelper på....

Jeg er heldigvis *bank i bordet* ikke hoven i beina enda, men har samlet en del vann rundt ansiktet... :( mitt beste råd er å unngå salt mat og drikke masse vann!

Jeg bruker omtrent aldri salt når jeg lager mat. Ikke nå når jeg er gravid og ikke ellers heller. Ikke i pasta, ris, grøt men potetene bruker jeg litt salt. Spiser taco noen ganger og det er det jo endel salt i. Så får kanskje kutte det ut også da.

Back
Topp