Hovne føtter etter fødsel

stinemor89

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Flere som har fått det ?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke født ennå men jeg har fått beskjed av jordmor om at føttene kan hovne mer enn de har gjort til nå etter fødsel. Er visst vanlig før de blir normale igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Håper det forsvinner snart. Vondt å gå !!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har ikke lagt merke til noe, men så har jeg bare født for noen dager siden:)
Merket at jeg havnet en del i varmen som var da jeg var gravid er det typisk i varmen etterpå også?
 
Hadde hovne føtter fra før, men de ble litt mer hovne de første dagene etter fødsel. Det gikk over etter 3 dager ca.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Lurte også litt på dette :eek:
Hadde jo når jeg var gravid, men den siste uken før fødsel gikk det litt ned. Men nå tre dager etter fødsel er de jo plutselig ganske hovne , håper som andre har erfaring med at det går over av seg selv snart :) ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mine ble plutselig veldig hovne nå, har hatt nesten ingen hevelse i sv.skapet! Blir litt bekymret.. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde mye vann i kroppen før fødsel og det ble verre etterpå før det etter 3 dager gradvis begynte å forsvinne. Fikk beskjed av en jordmor at det ikke var unormalt at vannet ble i kroppen i 4-6 uker.
 
Men jeg hadde ikke før fødsel... Var innom legen og spurte i dag, han trodde proteinmangel pga blodtap i forb fødsel kunne være årsak. Så da prøver vi biff ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Føttene mine er bedre nå ca 1 uke etter fødselen :) deilig å komme i vanlige sko :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Er ikke så hoven i beina, men ligger litt igjen i hendene!


<3 lille spire <3
 
Jeg fikk skikkelig elefantføtter etter fødsel. Var kjempevondt. Følte liksom aldri det gikk vekk. Etter 7 dager var jeg drittlei og pappa (som er lege) ga meg en dobbel dose sprøyte i stumpen med vanndrivende middel. En time etterpå sprang jeg på do evig mange ganger.

Noen timer senere var føttene som før igjen :Heartbigred - merket stor lettelse i hele kroppen!
 
Back
Topp