Hovne ben.

Annemor

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne 20 18
Andre enn meg som har hovnet i bena i denne varmen?? Plutselig var anklene mine nesten borte.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oh jeeee Beina opp og drikk masse vann! Kanskje ta et fotbad på kvelden og be mannen massere dem etterpå !

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine føtter ser ut som om de tilhører en baby med store føtter..veldig hovne:eek:

Har heldigvis sluppet det enda. På slutten sist hadde jeg tømmerstokk bein....huff

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Godt det ikke bare er meg. Føler jeg ser ut som en gammel dame!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her! føler leggene omtrent er like store som lårene mine mot slutten av dagen!

Har heldigvis ikke merket noe til det enda. Jobber litt på fingrene men ikke ellers

Hovne bein her :( snill kjæreste som masserer når jeg ber om det, siden det er det eneste som hjelper :)

Har heldigvis ikke merket noe til det. Gikk høygravid på sommeren sist og var ikke plaget da heller, så håper jeg slipper unna :)

Har ikke merket noe til det enda, men er jo godt mulig det kommer etterhvert som ukene går. :)

Jeg begynte å få vann i kroppen sist uke. Det kom som kastet på meg over natta :(
Jeg har jo til nå nylig bare gått ned i vekt, og plutselig over natta hadde jeg nesten et kilo mer i kroppen.
Svigermor har vært på besøk og som Italienere flest bruker hun mye mer salt i maten enn jeg er vant med og kombinert med varme.. Pang!

Så nå er det bort med saltbøssa, inn med vannflaskene og ut å gå små turer så ofte jeg klarer.
Gifteringen min som siste 2 mnd har vært for stor ble for liten bare pga vann.. bah!

Hadde hovne føtter i varmen. Det er bra nå :)

Back
Topp