Hovne ben og fingre

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Er ikke bekymret, mer nysgjerrig :) har den siste tiden begynt å få litt vann i kroppen, ikke noe voldsomt, men man ser godt hvor sokken har sittet, har også en del i fingrene, ikke noe veldig ubehagelig, det bare strammer litt til tider, men blir ofte bedre bare jeg tar av klokka, selvom ikke den er så stram. Men er en annen bivirkning av vann i kroppen at fingre og ben sovner lettere? Jeg kan vokne om natten fordi hendene mine har sovnet! Spurte jordmor, men om jeg spørr om noe nytt som har oppstått så sier hun gjerne bare "det skjer mye rart i kroppen din nå, men det vil gå over" hun sjekket selvsagt urinen og så på hevelsene, som ikke er så mye å skryte av, men skoene er litt trangere enn vanlig, har ikke hatt noe hevelser tidligere i svangerskapet så det lille jeg har nå skal jeg ikke klage på, det er vel ganske normalt. Men har aldri opplevd at hendene og bena har sovnet så fort som de har nå, men det kan kanskje også være andre ting som presser på :)

Aner ikke om det er sånn, men JEG opplever det iallfall sånn. Spesielt armene Sovner i hytt og gevær stadig vekk. Jeg våkner av dette og irriterer meg veldig :p

Jeg har fått såpass mye vann i hender å føtter at det er ubehagelig. Klarer ikke å klemme hendene skikkelig sammen, og kjenner det i alle ledd i hender.
I føttene er det hovedsakelig høyre foten som har fått overdose vann. Ømt å krølle tærne sammen.

Mye vann i kroppen kan gi press på nerver, og det igjen kan gjøre at hender og føtter sovner. Så ja, vann kan gjøre det :)

Back
Topp