Hovne bein?

Januarbaby

Blir kjent med forumet
Er det vanlig med hovne bein så tidlig i svangerskapet? Anklene mine virker skikkelig hovne innimellom, spesielt den venstre. Vært slik siden jeg oppdaget jeg var gravid i uke 5 tror jeg, men litt varierende hvor ille. Vet det kan være blodpropp hvis det bare er den ene, men siden jeg ikke har smerter og det har vært slik en stund så tror jeg ikke det er det. Ville dere kontaktet lege? Har time hos jordmor om litt under 1 mnd.

Jeg ville kontaktet lege, ettersom det er mer uttalt på den ene ankelen.

Jeg har lurt på det samme.. Har hatt hovne og urolige bein på kveldene i det siste. Syns det var litt tidlig

Hvordan går det med beina dine? Jeg har "plutselig" fått hovne bein jeg også. Prøvde et par finsko som alltid har vært for store for meg, og nå var det så vidt jeg fikk presset føttene ned i de. Er jo bare 16+5, så det er jo litt tidlig å få hovne føtter. Snakket du med legen eller jordmor?

Ikke merket så mye hoven ennå, men er så sykt varm på beina når jeg skal sove [emoji40][emoji40]

Jeg merket i går at jeg får avtrykk på beina etter å f.eks sittet på et teppe i ett minutt. Blir som er kart man kan lese [emoji23] Syns det er så tidlig! Tror jeg må høre med jordmor i dag.

Har også fått hovne bein, spesielt om kvelden. Tydelige merker etter sokker og sko. Har lurt på om varmen også spiller inn?

Hvordan går det med beina dine? Jeg har "plutselig" fått hovne bein jeg også. Prøvde et par finsko som alltid har vært for store for meg, og nå var det så vidt jeg fikk presset føttene ned i de. Er jo bare 16+5, så det er jo litt tidlig å få hovne føtter. Snakket du med legen eller jordmor?

Har ikke snakket med lege eller jordmor.. Skal til jordmor den 16, så mulig jeg nevner det da. Men det er absolutt ikke så ille som det var. Er fortsatt litt hoven, og fortsatt litt mer i venstre ankel. Men ikke slik at jeg ikke får på sko eller noe. Tror det var varmen og en lang biltur som gjorde til at det ble ekstra ille..

Back
Topp