Hovne bein

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Er det normalt å ha hovne føtter og legger så lenge så blodtrykk og urin er normal ja? :p
Ingen ting jeg burde gjøre med det?

Har aldri vært plaga med det i de 3 tidligere svangerskapene så er litt nytt for meg :p

Er det normalt å ha hovne føtter og legger så lenge så blodtrykk og urin er normal ja? :p
Ingen ting jeg burde gjøre med det?

Har aldri vært plaga med det i de 3 tidligere svangerskapene så er litt nytt for meg :p

Jeg entret Ahus midt i juni med uggs str 42/43 jeg :p eneste jeg fikk på meg... Følte meg veldig smart ja :p men her var blodtrykk og alt normalt. Bare sykt mye vann i kroppen, eneste som hjalp her var å bytte alt salt med sitron og holde bena høyt så ofte som mulig.

Ja, tror det. Jeg er iallefall hoven og alt er normalt. Bare fått beskjed om å ta kontakt dersom det skulle bli ekstremt, eller jeg føler meg typisk forgiftnings-uvel. :)

Helt normalt nå på slutten, her merker jeg vannet har inntatt hele kroppen og det begynner å sprenge i bein, hender og ansikt!:o

Helt normalt. Klarer ikke å holde meg borte fra saltet, men støttestrømpene er vel plassert på føttene :-P Gå mye, eller roter på føttene (øker blodgjennomstrømning og forebygger blodpropp) og hold dem høyt så mye du kan!

Helt normalt. Jeg har lavt blodtrykk og hatt fine urinprøver hele svangerskapet. Men her har vannet inntatt kroppen :eek: - værst i hender og ansikt, føler meg lekker :wtf:

Er nok veldig normalt, for jeg har fått kommentarer på at jeg er lite hoven i kroppen til at blodtrykket er høyt :P

Støttestrømper ❤️ Det forebygger åreknuter og, som kommer hyppigere om man er veldig hoven i beina!

Back
Topp