Hoven?

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Er dere hovne? Jeg har begynt å hovne opp allerede...sliter med å få av meg forlovelsesringen, og beina kjennes ut som kjøttkaker når jeg har gått litt!!

Jeg er så lei av å være gravid snart, bare gleder meg til å kjenne liv, sånn at jeg kan GLEDE meg litt! :)

skjønner ikke det der ass! begynner å få litt panikk! snart så jeg må ta av meg forlovelsesringen! :(

Jag har min forlovelsering på halsbandet och stödstrumpor är inköp. Var til legen i tisdags og han sa att det ikke var så vanligt att vara hoven så tidlig :(  Så det kan ju vara värmen som hjelper til, så det kanske blir bättre om det blir litt svalare ? 
Håll ut, snart känner vi liv [:D]

ORIGINAL: Isolde92

Jag har min forlovelsering på halsbandet och stödstrumpor är inköp. Var til legen i tisdags og han sa att det ikke var så vanligt att vara hoven så tidlig :(  Så det kan ju vara värmen som hjelper til, så det kanske blir bättre om det blir litt svalare ? 
Håll ut, snart känner vi liv [:D]

det var bra! da slipper jeg å bekymre meg for det ihvertfall! :)  Gleder meg til det blir kaldere!!! :)

nei eg merke ikkje nok itl det,men det gjorde eg ikkje sist heller...hadde ringen på meg under fødselen og eg!!! men mannen tok den av da de satte drypp!!
kan jo vere varmen da!!

Hvis du er veldig hoven, drikk litt vann + ta en spaser tur. Det øker sirkulasjonen i kroppen. Unngå å spis for sterk mat, det binder vannet i kroppen.

Jeg også har problemer med forlovelse ringen, men jeg bare henger den på smykket rundt halsen når det blir for illi. Om du får mye vann i kroppen skal du sørge for å drikke mye, gå den en tur daglig og ligg med beina høyt når sjangsen byr seg. Lykke til[;)]

Er litt hoven i dag tidlig, men regner med at det har både med varmen og høysnue å gjøre (hovner opp i kroppen på sterke pollendager, spesielt i ansiktet). Jepp MYE vann er en god ting, og syrlige epler[:D], lange gåturer også[:D]

Back
Topp