Hoven

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
De siste dagene har det gått fra hoven i beina om kvelden, til hoven hele dagen. Fingrene mine er hovne, ansiktet (spes lepper) er hovne. Og beina er hovne. Tok av meg Sneakers for 40 min siden, og jeg ser hvor knyting er ennå på foten.
Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist, og er en smule mer obs på sånn. Jeg ble fortere hoven den gang, men alikvel bekymrer dette meg.
Hadde et blaff av høyt blodtrykk for 1,5 uke siden, som var under grensa noen dager etter.

Hadde dere ringt?
Tenker alltid når folk spør om sånn, så er det bare å ringe. Men er da noe med å "plage" de ;p

Skjønna den tankegongen, eg er sånn sjølv og likar ikkje vere til bry eller evt gjere ting større enn det kanskje er. Men i og med at du hadde svangerskapsforgifting sist skal du vel vere meir obs? Du kan jo ringe og i alle fall drøfte med dei, så bestemme dei om du skal inn på ein sjekk :)

Skjønna den tankegongen, eg er sånn sjølv og likar ikkje vere til bry eller evt gjere ting større enn det kanskje er. Men i og med at du hadde svangerskapsforgifting sist skal du vel vere meir obs? Du kan jo ringe og i alle fall drøfte med dei, så bestemme dei om du skal inn på ein sjekk :)
Hadde ringt. Lykke til!

Jeg ringte, men det var ikke nok for å komme inn på sjekk! Ikke nok symptomer. Men var sånn det begynte sist.. så ikke helt beroliget.
Så da får jeg bare følge med om jeg får noen andre symptomer. Ska til legen på tirsdag!

Jeg ringte, men det var ikke nok for å komme inn på sjekk! Ikke nok symptomer. Men var sånn det begynte sist.. så ikke helt beroliget.
Så da får jeg bare følge med om jeg får noen andre symptomer. Ska til legen på tirsdag!

Bra du ringte likevel! Ja følg med du og så håpar eg selvfølgelig at du slepper at det utviklar seg til svangerskapsforgifting denne gongen! :happy:

Håper du slipper svangerskapsforgiftning denne gangen❤godt du ringte, du får følge med! Tvitvi

Blir ikke klok på dette. I ag har jeg et press i skallen. Og har tidvis vondt under øyet og i tinningen på min høyre side. Hatt et sånn siden jeg la meg i går. Tatt paracet, men det hjelper ikke. Og tydeligvis ikke søvn heller.
Det er ubehagelig og ekkelt, men ikke direkte vondt hele tiden. I tillegg har frøkna i magen vært roligere i dag. Nå er jeg jo ennå mer reservert for å ringe....

Ring du, ikke tenk at du er til bry eller noe!
hatt svangerskapsforgiftning selv før. Skal ha lavterskel for å ringe.
Hvordan går det med deg i dag?

Ring du, ikke tenk at du er til bry eller noe!
hatt svangerskapsforgiftning selv før. Skal ha lavterskel for å ringe.
Hvordan går det med deg i dag?
Ja absolutt! Glad jeg ringte. Ble lagt inn.. hadde høyt blodtrykk når jeg kom. Men det ble bedre! Så fikk dra hjem i dag! Kontroll om ei uke :)

Ja absolutt! Glad jeg ringte. Ble lagt inn.. hadde høyt blodtrykk når jeg kom. Men det ble bedre! Så fikk dra hjem i dag! Kontroll om ei uke :)
Bra du ringte da ja :) godt det går bedre med deg! jeg kvier meg selv for å ringe, men har en kjæreste som passer godt på. Bedre med en sjekk for mye :happy119

Med mindre du har time hos jordmor eller lege en av de nærmeste dagene ville jeg ringt :happy: Selv hadde jeg nok ikke ringt hvis jeg for eksempel hadde time om 2 dager, men det kan være at jeg er uforsiktig.

Back
Topp