Hoven

Tresva

Blir kjent med forumet
Jeg har begynt å hovne opp i hender og føtter. Merker det spesielt ved aktivitet, men også morgen og kveld. Det føles også ut som jeg har gått to mil med føttene når jeg står opp fra senga hver morgen. Skikkelig sliten i beina :/ Noen andre som kan kjenne seg i igjen? Og er det noen tips for å unngå at det blir verre?
 
Jeg har også begynt å merke det.. Hadde utrolig mye vann i kroppen sist - det eneste som hjalp var å drikke vanndrivende urtete..
 
Jeg har begynt å hovne opp i hender og føtter. Merker det spesielt ved aktivitet, men også morgen og kveld. Det føles også ut som jeg har gått to mil med føttene når jeg står opp fra senga hver morgen. Skikkelig sliten i beina :/ Noen andre som kan kjenne seg i igjen? Og er det noen tips for å unngå at det blir verre?
Kompresjonsstrømper! Jeg er veldig plaget med hovne ankler og åreknuter, og støttestrømper hver dag hjelper såå godt på dette. Anbefaler siden støttestrompen.no, har bestilt mange nylonstrømper der som går opp til lårene. De holder seg oppe;) og da er det ingenting som klemmer på magen :p Hadde ikke klart meg uten hverken forrige eller dette svangerskapet.
 
Back
Topp