Hoven!

Kokosnøtt

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hadde sex igår, og i løpet av kvelden merket jeg at det gnagde nedentil. Så når vi kom hjem så kikket jeg med speil og ser da at den ene innerleppa er sykt hoven og rød. Litt rødt innover også. Sov truseløs i natt for å lufte og slippe gnaging fra trusa, men det er fortsatt ganske så hovent. Er såpass at jeg går med beina fra hverandre! Har noen opplevd dette og evt har tips til noe jeg kan smøre på for å få ned hevelsen? Skal på fårikål idag jo, omg :p

Jepp, ble det de første gangene vi hadde sex etter fødsel. Var hos gynekolog, spurte ikke spesifikt om det, men hun kommenterte at slimhinnene var veldig sensitiv pga lav(?) østrogen mengde. Og at dette kunne gjøre at det fort ble hovent og at det kunne være lurt å bruke glidemiddel ved sex. Så da har jeg tenkt det var grunnen. Blødde og etter sex de første gangene, spurte jordmor om dette i går, å det var ikke uvanlig :p

Jepp, ble det de første gangene vi hadde sex etter fødsel. Var hos gynekolog, spurte ikke spesifikt om det, men hun kommenterte at slimhinnene var veldig sensitiv pga lav(?) østrogen mengde. Og at dette kunne gjøre at det fort ble hovent og at det kunne være lurt å bruke glidemiddel ved sex. Så da har jeg tenkt det var grunnen. Blødde og etter sex de første gangene, spurte jordmor om dette i går, å det var ikke uvanlig :p
Jeg ble ikke sånn første gang, så derfor jeg syns det var rart nå. Vi får huske på glidemiddel neste gang ja, for dette var grusomt plagsomt! Smørte du på noe for å få ned hevelsen, eller holdt du bare ut? Tok det lang tid før det gikk ned?

Jeg ble ikke sånn første gang, så derfor jeg syns det var rart nå. Vi får huske på glidemiddel neste gang ja, for dette var grusomt plagsomt! Smørte du på noe for å få ned hevelsen, eller holdt du bare ut? Tok det lang tid før det gikk ned?

Tok en dag ca, men var ikke værre enn at med ei god myk truse på gikk det greit. Nei, smurte ikke noe på, men fukta en klut med kaldt vann å holdt på litt. Vet ikke om det hjalp så mye, men det føltes iallefall litt bedre :p ble heller ikke sånn første gang, men da tok det og lengre tid før vi hadde sex igjen :p

Back
Topp