Hoven...vann i kroppen allerede?

VårAndreLykke

Betatt av forumet
Våknet i dag med hender som føltes en str for store, og et ansikt som bar tydelig preg på hoventhet.. Jeg hadde veldig mye vann i kroppen i forrige svangerskap, men dette kom mest de siste tre mnd, da eksploderte det, og jeg la på meg totalt 24 kg, der 18kg var bare vann så og si. Håper virkelig ikke at vannet har inntatt kroppen allerede! Da kan det bli noen slitsomme mnd fremover..
Andre som allerede er begynt å bli hovne?

Har ikke merka noe enda heldigvis.
Var ikke plaga med sånt i forrige svangerskap, så jeg håper jeg slipper unna denne gangen også.
Håper for din del at det bare var et engangs tilfelle.

Jeg var sykt plaget med vann i kroppen sist svangerskap og slo ut 3-4 på ødemer. Hadde vondt i alle ledd og fikk kun på meg crocks. LEKKERT!! Jeg har ikke merket noe til nå,men er klar over at det kommer en dag og da skal jeg tilbake til akupunktøren min. Hun satt dreneringsnåler på meg sist og da gikk jeg ned 1,5 kilo på en dag:-). Det var verdt å trosse sprøyteskrekken for det vet jeg!

Oi, det hørtes tidlig ut! Får håpe det bare er ett engangstilfelle... Jeg fikk gradvis vann i kroppen sist, men tror det bare var de siste 3 mnd. Fikk veldig mye i forbindelse med svangerskapsforgiftningen helt på slutten.

Du har ikke spist mye salt mat da?
Jeg har slitt med å bli hoven når jeg har spist mye salt mat etter jeg gikk gravid...

Oi det var tidlig ja, håper at det ikke er det allerede.
Hadde også sist men var siste trimester, men mye vann ja!

Eg har ein del vatn i beina etter å ha vore på jobb og sånt,men ellers har det  holdt seg vekke endå...

Jeg også håper det bare er et engangstilfelle, enn så lenge. Spiste nesten en pakke med chips i går kveld, kan jo være derfor, men har gjort det tidligere helger å ikke opplevd det samme. Det har roet seg litt nå i kveld, men hendene er fremdeles litt hovne, mulig det bare er sånn denne gangen. Da forsterker det iallefall troen på at det er en lillebror inni der=)

Hei! Jeg mistenker også at jeg har fått vann i kroppen...Brått hadde jeg gått opp 2 kg, til tross for at jeg både hadde trent og spist sunt..Syntes det var rart, helt til jeg titta på beina mine..De var litt hovne, spesielt etter jobb som noen nevner her.. På natta ble det akurat som du beskriver; fingre som kjennes ut som de er 1 str for store, og er "stinne"...Akupunktør var et godt tips, skal huske på dette til senere:)

Back
Topp