hoven under foten

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hei.. når jeg sto opp i dag tidlig så skjente jeg at jeg hadde litt vondt under begge føttene, når jeg så etter var jeg jeg kjempe hoven på de "putene" framme på foten. noen som vet hva det kan være?

Har du mye vann i kroppen? Jeg hadde ekstremt mye vann i kroppen på slutten av siste svangerskap. Hadde mye vondt under føttene pga væskeansamlingen. Første uken etter fødselen gikk jeg ned 17 kg + det babyen veide så totalt 22 kg. Hadde fortsatt mye smerter i føttene fordi nervene under foten hadde lagt så lenge i klem pga vannansamlingen. Er helt fin igjen nå heldigvis, for i perioder var det så smertefullt at jeg hadde problemer med å gå.

tror ikke at jeg har vann i kroppen nå, jeg hadde det når jeg gikk gravid da [8|] men når jeg spurte sambo om han syns det var hovent så sa han nei [8|] men jeg kjenner godt at det er hovent der da [8|] hva er det som skjer[&o]

gikk du en del på høyhælte sko dagen før?

Sa ikke bast noe om at de putene kunne være hoven når du gikk gravid og når du ammet..Husker ikke helt,men mener det[8|] Sikkert ikke noe gale[:)] Eller kanskje du er gravid? Hhehe[:D]

har gått med vanlige sko, og ammer ikke og gravid [8|]

gikk du mye dagen før? sikkert ikke noe å bekymre seg over.. den puta til bast tror jeg ligger litt på siden av foten, når du er gravid.. liksom ikke hoven og ikke vond, etter som jeg har forstått...

ja gikk i går i 2 timer, men jeg pleier å gå tur så det skulle vel ikke ha noen betydning?

det kan hende vis du gikk en del, at du kanskje trådde ned på foten på en måte du ikke var vandt til uten at du merka det da.. det har hvertfall skjedd med meg...

da satser vi på at det er det det er [:D] takk for svar

krysser fingra for deg[;)]

ORIGINAL: anni87

Sa ikke bast noe om at de putene kunne være hoven når du gikk gravid og når du ammet..Husker ikke helt,men mener det[8|] Sikkert ikke noe gale[:)] Eller kanskje du er gravid? Hhehe[:D]

¨Helt andre puter bast snakker om - de ligger på innsiden av foten, rett foran hælen... altså ikke under foten framme... Bast "sine" puter skal være hovne (først mot slutten av svangerskapet), men ikke vonde.

Back
Topp