Hoven/smerter nedentil..Beklager detaljer

Snoflak

Elsker forumet
Er så sliten å frustrert nå.. er konstant plaget med sopp i svangerskapene mine.. Å en gang midt i svangerskapet er jeg så heldig å få utbrudd av herpes nedentil som er sviende bittesmå sår..hatt d to ganger i mitt liv å d var midt i begge svangerskapene.. Det har gått bort å smerten gitt seg etter 5 min bare ved å smøre på en sånn salve mot munnsår jeg har fått av gyn.. Nå har jeg hovnet opp nedentil prøvde først å smøre med canesten men til ingen nytte, så kjøpte jeg denne munnsårsalven å smurte på fordi det svir sånn forann i klitoris, men til ingen nytte å for noen timer siden tok jeg ut piercingen jeg har nedentil tilfelle den klemmer å utgjør at det er smertefult i klitoris.. Det gjør vondt å svir som om jeg har sår nedentil.. Men ingenting hjelper jo.. Er såå trøtt å sliten om dagen, kvalm å vondt i hodet, ryggen hyler i smerte å av en ellerannen grunn har jeg noe som føles som senebetennelse i venstre hånden helt uten grunn, for jeg gjør ingenting fysisk tungt da jeg har fått klar beskjed om å ta det rolig i svangerskapet.. jeg er virkelig frustrert å ser jo nå at jeg må ringe gyn imorgen for å prøve å klemme meg inn på en hastetime der da.. Er så shitlei å håper kanskje noen kan ha opplevd noe lignende ang d å ha så vondt nedentil? :(..

Beklager syt.. er bare så sliten å lei av plagene nå, tårene bare renner her..

Uff det høres forferdelig ut! Ville fått det sjekka! Er også veldig hoven og øm/ sår nedentil men det er mer fordi babyen presser nedover pluss mye blod. Føler meg rett og slett sprengt der nede. Men det du forklarer ville jeg kanskje fått sjekka. God bedring:)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg har en venninne med herpes, og hun fikk beskjed om å komme seg til lege hvis hun fikk slike symptomer i siste trimester. Høres ut som om det er et skikkelig herpesutbrudd på gang og det kan hende du trenger behandling asap! God bedring!

Uff da, det der hørtes ikke noe godt ut.. Har vært en del plaga med sopp sjøl, men da har det funka med canesten krem og den stikkpillen for min del.. Det du har hørres ikke godt ut i det heila tatt :( Det er vel god nok grunn til å komme seg til gyn ein av de neste dagane vil eg nå tro...

God bedring

...og du, det er lov å syte og klaga litt ;)

Back
Topp