Snoflak
Elsker forumet
Er så sliten å frustrert nå.. er konstant plaget med sopp i svangerskapene mine.. Å en gang midt i svangerskapet er jeg så heldig å få utbrudd av herpes nedentil som er sviende bittesmå sår..hatt d to ganger i mitt liv å d var midt i begge svangerskapene.. Det har gått bort å smerten gitt seg etter 5 min bare ved å smøre på en sånn salve mot munnsår jeg har fått av gyn.. Nå har jeg hovnet opp nedentil prøvde først å smøre med canesten men til ingen nytte, så kjøpte jeg denne munnsårsalven å smurte på fordi det svir sånn forann i klitoris, men til ingen nytte å for noen timer siden tok jeg ut piercingen jeg har nedentil tilfelle den klemmer å utgjør at det er smertefult i klitoris.. Det gjør vondt å svir som om jeg har sår nedentil.. Men ingenting hjelper jo.. Er såå trøtt å sliten om dagen, kvalm å vondt i hodet, ryggen hyler i smerte å av en ellerannen grunn har jeg noe som føles som senebetennelse i venstre hånden helt uten grunn, for jeg gjør ingenting fysisk tungt da jeg har fått klar beskjed om å ta det rolig i svangerskapet.. jeg er virkelig frustrert å ser jo nå at jeg må ringe gyn imorgen for å prøve å klemme meg inn på en hastetime der da.. Er så shitlei å håper kanskje noen kan ha opplevd noe lignende ang d å ha så vondt nedentil? ..
Beklager syt.. er bare så sliten å lei av plagene nå, tårene bare renner her..
Beklager syt.. er bare så sliten å lei av plagene nå, tårene bare renner her..