Hoven penis 4åring

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Lillegutt sin tiss er hoven.. Er liksom en hoven ball midt på tissen.. Er noe rød,men ikke så veldig.. Ikke noe rød på tuppen..

Noen som vet hva dette kan være?

Sent from my iPad using BV Forum

Bare betent? Her hadde gutten min det! Fikk då beskjed om å vaske med sterilt vann og det var veldig effektivt!

Sterilt saltvann! Disse små så då fikk eg sprutet godt

Ville også dratt til legen.
Kan være betennelse som krever antibiotika

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vet ikke hva det kan være men ville reist til legen..

Forhudsbetennelse kanskje. Min har hatt det, da måtte vi skylle med saltvann og smøre med salve. Ville kontaktet lege:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Forhudsbetennelse kanskje. Min har hatt det, da måtte vi skylle med saltvann og smøre med salve. Ville kontaktet lege:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her!
Her fikk han en rød kul midt på skaftet og det viste seg å være en skikkelig betennelse som måtte skylles med saltvann. Å skylle var veldig smertefullt for han i starten . Små gutter kan lett få slik hvis forhuden er litt trang sa legen.

Mamma til storebror og lillesøster
<3

Takk for svar :) Er det sånn at man bør gå på legevakta i helga eller kan det vente til mandag? Han har ikke noe vondt

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

ville dratt til legevakta sånn at du fikk kjøpt inn salve og det han trengte fort som mulig. Kan brått begynne å gjøre vondt når han tisser etc. min gutt hadde også det 3-4årsalderen..

Kan være greit å få en lege til å se på det, og få tak i saltvann og rensene salve
Hvis det blir et problem som skjer flere ganger så kan det bli vurdert om forhuden er for trang og at en trenger å få den fjernet
Enne gutten her fikk fjernet forhuden da han var rundt 3.5år, da hadde han hatt mange betenelser som kom igjen og igjen. Og legen sa at det var mye bedre å få dette behandlet tidligst mulig. For hvis det ikke ble gjort noe med så kunne en få problemmer med sex livet i voksen alder ved at en fikk smerter når en fikk reisning og etc

Back
Topp