Hoven på/over venusberget.

Studentmamma88

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Hei:) De siste dagene har jeg merket at det stråler ned langs skambenet og venusberget på jobb og kjenner jeg er øm etter jobb. I dag så jeg plutselig ned da jeg stod i trusen og den vendtre siden (hvor strålingen er) er helt opphovnet. :/ Trykker jeg på det er det vondt, og kjennes veldig stiv ut i hele hoften. Drtte er helt nytt for meg siden forrige svangerskap var uten plager.
Men er det noen som har opplevd lignende? Jar jo tenkt om det er begynnende bekkenløsning også :/ Skal heldigvis til legen på onsdag, så hun må se litt på det tror jeg. :)

Høres ut som en hoven lymfeknute, det ligger noen store på hver side av venusberget, mot lysken. Kan tyde på en infeksjon i kroppen.
Jeg har hatt det utenom svangerskap, etter jeg hadde vært skikkelig syk. Ble redd naturligvis, men det er ikke værre enn hovne lymfeknuter i halsen. Hvis det er det da

Jeg tror det ganske sikkert er bekkenløsning. Høres ganske likt ut som jeg har det, det sitter i symfysen.

Høres ut som en hoven lymfeknute, det ligger noen store på hver side av venusberget, mot lysken. Kan tyde på en infeksjon i kroppen.
Jeg har hatt det utenom svangerskap, etter jeg hadde vært skikkelig syk. Ble redd naturligvis, men det er ikke værre enn hovne lymfeknuter i halsen. Hvis det er det da
Ja, det kan sikkert være det ja. Har hatt omgangssyke i helgen, men dette har vært nå i 1,5 uke og ikke blitt bedre. :) Får høre med legen i morgen. :)

Back
Topp