Hoven og væskende:(

liseann

Gift med forumet
Stakkar lille Julian... da han kom hjem fra bhg i går, gikk han og tok seg i skrittet og sa au au... tenkte kanskje han var sår eller no, og tak han med for å skifte... men der var jaggu penisen hovnet opp til en liten ballong og det dryppet hvitt verk ut av den. Dette var tydelig vondt[&:]
Avsted på legevakta fikk vi konstantert betennelse under forhuden. Dette er visstnok ganske vanlig, spesielt hvis forhuden er såpass trang at den aldri glir tilbake. Så vi har fått i oppgave å skylle forhuden?!?! og smøre med krem under der... lettere sagt enn gjort, men vi prøver nå.. hadde jeg vært alenemor nå, hadde dette vært totalt umulig!
Vi måtte prøve dette og om ikke dette funka, ble det antibiotika[&:]

obs til dere med gutter, som nå sitter og lurer på om dere skal vaske snoppene grundig-NEI! Dette kan skape småsår og arrvev som igjen gjør forhuden trangere... dere kan evt ta en sprøyte med vann og sprute forsiktig....

Ble langt gitt[:)]

Huff, fikk helt vondt jeg nå...

Stakkars Julian! [:(]
Hørtes ikke noe godt ut nei...
Håper behandlinga hjelper, og at han blir bedre snart!

Hvordan er det når han tisser da...? Svir det slik at han kvier seg for og tisse?

Sender en stor klem!

ORIGINAL: Rosica

Huff, fikk helt vondt jeg nå...

Stakkars Julian! [:(]
Hørtes ikke noe godt ut nei...
Håper behandlinga hjelper, og at han blir bedre snart!

Hvordan er det når han tisser da...? Svir det slik at han kvier seg for og tisse?

Sender en stor klem!

Signerer denne og sender over en stor trøsteklem[:)]

Stakkars Julian[&o]
Får håpe salven virker...
Masse god bedring til godgutten...

Masse klemmer fra meg og Lukas.

Først; det at man ikke skal skrubbe utstyret til gutter visste jeg. Det er selvrensende...

Og second: stakkars Julian!! [:o] Håper han slipper kur og at det ikke blir så vondt for han lenge.

Stakkar Julian :-( Det hørtes forferdelig ut!
Masse god bedring!!!

Stakar Julian! Håper salva virker. God bedring

Stakkars Julian[:(] Håper det kommer seg fort og han slepper antibiotikaen[:)]
Masse klemmer[:)]

Uff da, stakkars Julian!
God bedring

Åh stakkars...Masse god bedring...

uff da ...alt disse små skal få da ...ønsker han en god bedring og lykke til med jobben

Back
Topp