Hoven nese

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Flere enn meg som har fått større nese? Den siste uka ser jeg stor forskjell på ansiktet mitt, det er mer pløsete å nesen er breiere.. Shrek ansikt :o

Er mange som har kommentert at jeg "vokste litt andre steder sist" jeg var gravid :p Jeg la på meg overalt, og fikk skikkelig bolle-ansikt. Jeg så ut som en hamster :)

Hamster hehehe! :p Har lagt på meg overalt jeg å, bare så rart at nesen "vokste" over natta liksom haha :)
Jeg har ofte tenkt at det bare er noe jeg innbiller meg, men gravid eller ei, så virker nesa mi også større av og til, men det går over igjen, gjerne etter litt hudpleie ;)

Kanskje du har dratt en hvit løgn til noen, så Pinoccio-nesa slår inn?:D Haha, neida!;) Var jo merkelig det med nesa di da!:-P Har ikke merka noe slik selv (enda):-)
Hehehe:D Heldigvis har den ikke blitt lengre da, da hadde jeg blitt redd :p Men bredere liksom. Googla det litt å da fant jeg ut at man kan få "gravidansikt" med bla større nese i siste trimester, mest vanlig mot slutten. Så følte meg litt mer normal da hehe :)

ikke vokst her XD

Hos meg har alt annet en nesa mi vokst :P
Kjenner nesten ikke meg selv igjen.. Er veldig hoven/oppblåst i ansiktet :(

Men jeg klør veldig på nesa for tiden jeg da, slik at det føles som den er hoven!:-P Men jeg tror da virkelig ikke den har vokst..? Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg må spørre gubben når han kommer ut av dusjen om han har lagt merke til noen forandring på snyteskaftet!:-P

Back
Topp