Har hatt litt vann i kroppen en stund og det har kommet litt mer de siste ukene men idag ser det plutselig ut som at jeg har tråkket over på begge bein og leggene og fingrene er kjempestive og vonde! Noen andre som er blitt akutt hovne i varmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt litt vann i kroppen en stund og det har kommet litt mer de siste ukene men idag ser det plutselig ut som at jeg har tråkket over på begge bein og leggene og fingrene er kjempestive og vonde! Noen andre som er blitt akutt hovne i varmen?
Kanskje ikke akutt hoven, men definitivt verre! Og stive fingre er velkjent - så vondt!Har hatt litt vann i kroppen en stund og det har kommet litt mer de siste ukene men idag ser det plutselig ut som at jeg har tråkket over på begge bein og leggene og fingrene er kjempestive og vonde! Noen andre som er blitt akutt hovne i varmen?
Har aldri opplevd vann i kroppen eller å bli hoven heldigvis. Jordmor spør om det på hver time da, så det virker som om det er noe de vil vite om. Kanskje du bør ta kontakt med jordmor/fastlegen om det?
Beina og nesa her også, i tillegg så tok jeg av gifteringen.. lekkert...Jeg blir aldri hoven i svangerskap vanligvis. Men tilogmed jeg har merka endring etter de siste dagene, spesielt beina og nesa
Har motsatt problem akkurat på fingrene, gifteringen er alltid for stor! Har forminsket den to ganger allerede... familiært problem...Beina og nesa her også, i tillegg så tok jeg av gifteringen.. lekkert...
Dvs, merker faktisk at ringen sitter litt bedre på fingeren nå enn vanlig... når babyen har fått gjort sin innsats på spisefronten pleier jeg å bli så skrapt på fingrene at ringen kjennes for tung for handa, blir alltid SYLTYNN på henda, ved kragebeinet og ved halebeinet når jeg har amma noen måneder, ingen andre steder daHar motsatt problem akkurat på fingrene, gifteringen er alltid for stor! Har forminsket den to ganger allerede... familiært problem...
Jeg har blitt så hoven i beina at jeg såvidt får på meg skoa. Har også hatt dobbelt syn, flimmer på øynene og hodepine.
Var hos legen istad, men både urin og blodtrykket var bra så legen virket ikke noe bekymret.
Han sa bare at det var bra blodtrykk!Hmm.. hørtes ikke bra ut! Hva var blodtrykket?
Han sa bare at det var bra blodtrykk!