Hoven hufse??

MonicaA

Forumelsker
Jo, altså.. i stad da jeg var i dusjen la jeg merke til at hufsetufsa mi er skikkelig hoven! Som om den har «kommet litt ned», på et vis? Er 31+6 i dag og vet at lillebror ligger godt ned i bekkenet med hodet, men det var ikke festet på siste kontroll.

Er jeg den eneste som har det sånn? Føles ikke som min hufsetufse i det heletatt, jo...

Her er han ikke nede i det hele tatt, allikevel er jeg hoven som bare det bare foran og under. Føler meg ikke akkurat delikat... Hehe

Huff ja! Jeg kjenner ikke meg selv igjen lenger.
Baby ligger med hodet ned, og det presser ordentlig.
Jeg har i tillegg fått VELDIG synlige blodårer der nede. Først var det kun på siden, altså i lysken mot underlivet, men nå presser det visst så mye på at det har skjedd noe med blodårene på "undersiden"også. [emoji23]

Jeg er en som ikke legger merke til så mye med kroppen min. Så det har jeg aldri fått med meg. Men jeg så himler med øynene når andre forteller om eggløsning slim, mens murring, hovne ditt og datt, fødefjes og glød.

Jeg er en som ikke legger merke til så mye med kroppen min. Så det har jeg aldri fått med meg. Men jeg så himler med øynene når andre forteller om eggløsning slim, mens murring, hovne ditt og datt, fødefjes og glød.

Hvorfor himler du med øynene til at andre bryr seg om ting du ikke bryr deg om? Beklager om jeg mistolker innlegget ditt, men det høres ut som du mener det er «fjas» å bry seg om?

Huff ja! Jeg kjenner ikke meg selv igjen lenger.
Baby ligger med hodet ned, og det presser ordentlig.
Jeg har i tillegg fått VELDIG synlige blodårer der nede. Først var det kun på siden, altså i lysken mot underlivet, men nå presser det visst så mye på at det har skjedd noe med blodårene på "undersiden"også. [emoji23]
Det har jeg ikke sjekket, kanskje jeg må fram med speilet ;)

Har alltid hatt litt bollemus, men rundt slutten av 2.trim. ohmylord, skvatt i dusjen da jeg vaska meg [emoji28] det var liksom så... mye der nede!
Husker mange sa i starten at skjeden også blir litt hoven i graviditeten, synes liksom ikke det var så ille, helt til vi tok en ordentlig svingom her en kveld [emoji85] (skal sies sambo og jeg har kosa oss på andre måter i graviditet når magen begynte å bli i veien og det ikke føltes behagelig å styre på).
Skal si ting føltes hovent da ja [emoji14]

Hvorfor himler du med øynene til at andre bryr seg om ting du ikke bryr deg om? Beklager om jeg mistolker innlegget ditt, men det høres ut som du mener det er «fjas» å bry seg om?
Himler med øynene over meg selv som ikke bryr meg /får slikt med meg om min kropp.

Himler med øynene over meg selv som ikke bryr meg /får slikt med meg om min kropp.
Da mistolket jeg innlegget ditt :) Er virkelig ikke alt jeg heller legger merke til, når jeg har eggløsning for eksempel :)! Men dette... det var veldig merkbart!

Back
Topp