Hoven "down there"-flere?

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Altså, her har det hovna opp betydelig, er det innafor normalen? Har veldig vondt inni fet ved bevegelse, antar det er fra bekkenløsningen. Henger hevelsen og bekkenløsningen kanskje sammen?

Blir ofte litt hoven på kvelden, og hvis vi har hatt sex. Men merker ikke at det gjør spesielt vondt, litt ubehagelig, og aner ikke om det har noe sammenheng med bekkenløsning.

Tror d er helt normalt, jeg ble sånn sist også. Jeg har ikke hatt bekkenløsning :)

Er visst nok ganske vanlig, selv om jeg ikke hadde hørt om det før jeg selv oppdaget akkurat det samme! :P var lettere små panikk før jeg visste hva det var :P

Sniker fra september, men jeg er veldig hoven "down there" å spurte JM om det forrige uke da det er litt ubehagelig, spesielt hvis jeg sitter på huk. Å hun sa det var helt normalt og ufarlig. Men er pga unge blir tyngre og at jeg får to tette så alt er ikke helt stramme opp ;-)

Venter nr 5 og merker jo vært svangerskap at jeg hovner opp, men det er heldigvis ikke sånn at jeg frykter at det blir vondt å finne frem *fnis*
Men merker jeg er ekstra sensitiv der nede pga det da... :)

Sliter med det samme! Mye verre denne gangen med nummer to. Er nok den økte blodmengden i graviditeten som gjør det, og det blir verre etter sex synes jeg. Så vondt at jeg knapt kan gå etterpå. Legen sa det var helt normalt, men sykt ubehagelig

Back
Topp