Hoven der nede..?

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Har de siste par dagene, spesielt i dag, følt meg hoven der nede. Kjønnsleppene, skjeden.. Vet det er vanlig at ting hovner litt, men trodde det var vanligere seinere :S Har ingen smerter, men en litt merkelig følelse. Det kan vel ikke være nedpress? (er førstegangs :D )

Jupp. Skikkelig''oppblåst'' der nede. Kan nesten ikke samle bena skikkelig, heh :P

Jupp. Skikkelig''oppblåst'' der nede. Kan nesten ikke samle bena skikkelig, heh :p

Godt å høre :D Jeg har også litt følelse av at det presser på en måte. Merkelig :S

Godt å høre :D Jeg har også litt følelse av at det presser på en måte. Merkelig :S
Der har ikke jeg følt, så kan desverre ikke svare på det.. men det kan sikkert noen andre her inne :)

Jeg har et lite press der nede også. Men bare avogtil. Hos meg er det hormonene. Kjennes ut som samme spreng følelsen som når barnet står i åpningen og sprenger på.
Har hatt det likt under mensen også noen ganger.
Men helt vanlig:)

Jeg har et lite press der nede også. Men bare avogtil. Hos meg er det hormonene. Kjennes ut som samme spreng følelsen som når barnet står i åpningen og sprenger på.
Har hatt det likt under mensen også noen ganger.
Men helt vanlig:)

Satser på at det er det her også :) Det kommer og går. Knøttet beveger seg og virker ut til å ha det bra, men blir litt bekymret av alle nye "rare" symptomer :)

Dette har jeg lurt på også, godt å lese at det er flere og normalt [emoji5]️ Begynner å bli litt kronglete å stelle meg nedentil [emoji6]

Takk for at flere merker det! Har ikke turt å nevne det til noen da ingen snakker om vår kjære vulva. Men ja jeg har følt meg hoven der nede og ser at jeg er det også, merkelig følelse men jeg har hatt det før, hver gang etter et samleie har jeg samme følelse - gravid eller ikke gravid, så er vell noe med hormoner og blodstrømmen der nede å gjøre, uten å være helt sikker. Men takk for at du tok det opp. ikke hatt det "problemet" med nr.1 kun i dette svangerskapet.

Godt vi er flere :D Syns det er verst på kvelden her..

Det er vel voldsomt til blodsirkulasjon der nede nå. Leste litt om det tidligere, føltes som en ballong der nede. Men det var vist veldig til blodsirkulasjon i denne delen av sv.skapet. Så sex kan være enormt følsomt f.eks.
Det var i alle fall det som sto på nettet :)

Det er vel voldsomt til blodsirkulasjon der nede nå. Leste litt om det tidligere, føltes som en ballong der nede. Men det var vist veldig til blodsirkulasjon i denne delen av sv.skapet. Så sex kan være enormt følsomt f.eks.
Det var i alle fall det som sto på nettet :)

Det stemmer :) Trodde bare det kom litt senere i svangerskapet når alt "presser" ekstra på der nede :)

Ja nei jeg måtte friske opp litt i hva som skjer når med kroppen igjen haha, føles så lenge siden jeg var gravid sist, at det føles som at jeg er første gang igjen

Ja, haha, er mye rart som skjer! :O :D Ekstrem prosess egentlig - å produsere et lite menneske i magen :Heartred

Back
Topp