Hov (I land?)

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Hei!
Er det noen av dere her inne som bor i nærheten av Hov, og kan fortelle meg hva som egentlig er der? :p
Er det butikker? Kino,kjøreskole, restauranter eller noe sånt? Er det legevakt, sykehus, aktiviteter for barna?

Håper noen kan svare, for om jeg skal tru Google søkene mine så består Hov av ett familiesenter, noen barnehager, skoler og 2000 innbyggere. Og that's it. :p

Er vel ikke akkurat store stedet det.. Har kjørt forbi der på vei til Gjøvik/ Lillehammer. Er vel en halvtimes kjøring fra Gjøvik der finner du det meste ;)

høres rimelig riktig ut det du har googlet ;)
er ikke ifra der men ikke så langt unna, de fleste i de traktene reiser jo til gjøvik om det er noe, sykehus er det ihvertfall ikke der men heller ikke langt unna :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

høres rimelig riktig ut det du har googlet ;)
er ikke ifra der men ikke så langt unna, de fleste i de traktene reiser jo til gjøvik om det er noe, sykehus er det ihvertfall ikke der men heller ikke langt unna :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Takk for svar. Vet du hvor langt det er derfra til Gjøvik?

Det er ett stykke fra gjøvik til hov. Pappa bodde der før. Vi var mye der. Er fine strender med vollyballbane og varmt vann. Masse morelltrær på det gamle sykehuset. Kjempe gode. Når pappa bodde der var det både kiwi og rema 1000 + litt andre butikker som pleier å være på så små steder. Det er legevakt der mener jeg. Vannet i springen der er det beste jeg noen gang har smakt. Syntes hov var ett fint og rolig sted. Kan hende noen andre har andre meninger siden jeg bare var der annen hver helg og i noen ferier. Er en barnehage på det gamle sykehuset, og hvis jeg ikke husker feil er det masse lekeapparater der. Og morsomt for unga og gå på togskinnene. De er bare beregnet til damplokomotiv. Så har aldri sett ett tog der.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hov i Land er en liten plass, med ikke all verden å by på. Sjekk ut hjemmesiden til kommunen.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp