Hotmailen min e sperret! Dør snart

Pannekaka

Elsker forumet
[:o][:o][:o][:o]

Har prøvd alt nå, men noe som ikke blir godkjent. Finnes det en adresse jeg kan sende mail til? Skjønner ikke noe av det kundesenteret [:'(]

det sjedde med min åg... å det forbanna kundesenteret var det ikke noen hjelp i.. de ville ikke hjelpe så lenge jeg ikke huska svaret på det hemmelige spm, laga mailen da jeg var 12 liksom, skal noe til å huske de svara[&:]..
så jeg måtte fint lage meg ny

ska se hvis jeg finner linken.. skjedd meg også.. man må svare på div spørsmål om hva type mail man har inne på mailen sin og hvilke mapper o sånn.. da får man tilbake mailen sin og kan skrive inn nytt passord...

Fant desverre ikke linken trudde jeg hadde lagra de men tydeligvis ikke.. men prøv o søk litt rundt på msn og se hvis du finner det!

ORIGINAL: Lille Luringen

ska se hvis jeg finner linken.. skjedd meg også.. man må svare på div spørsmål om hva type mail man har inne på mailen sin og hvilke mapper o sånn.. da får man tilbake mailen sin og kan skrive inn nytt passord...

det gjorde jeg og. + oppga en haug med venner på msn-kontaktlista fordi jeg hadde msn med samme epost adresse.

skjedde meg og.. jeg fikk hjelp på kundesenteret. Sente inn et skjema der jeg skrev når jeg sist var inne på den, emner på motatte eposter (skrev at jeg får ukentlige/mnd mail fra bv blandt annet), navn og epost adresse til de jeg har på lista, navn på mapper jeg har laget osv.. skreiv alt jeg kunne komme på for at de skulle tru at dette var min epost. Fikk ei venninne til å gå på hennes e-post og gi meg dato og emne på mail jeg har sendt henne som jeg og skreiv med.

Klarte hvertfall å sende inn skjemaet nå, men tror ikke det var utfyllende nok! [&o] Men da får jeg svar på den den andre mailen som jeg oppga?

Back
Topp