Hotellputer?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Er det så deilig som det ser ut, eller blir de flyttet til kottet etter en stund?

Elsker min :happy: samboer sover med sin, jeg bruker den mest når jeg leser eller ser på tv/film.:)

Elsker hotellputene mine! Men sambo flytter sin ned på gulvet når han skal sove :P vi har ikke hodegavl på sengen vår så de fungerer også som støtte når jeg leser eller ser tv..

Vurderte å kjøpe, men orket ikke da ingen vanlige putetrekk passer de.

Vurderte å kjøpe, men orket ikke da ingen vanlige putetrekk passer de.

De har puter på coopen nå, og der er det med to trekk til hver pute. De er hvite, og jeg tenker at det er ok å ha to store hvite bak, og heller ta trekk som hører til dynene på de vanlige :-)

Får se om det blir å kjøpe :p

Jeg elsker min, men mannen har ikke, kunne kjøpt til han og for at det skulle se likt ut på senga, lev har andre ting å bruke penger på enn puter som ikke blir brukt :p

Nei, er bmveldig fornøyd med den vanlige dunputen :)

Blir for høy for meg. Samboeren bruker sin, men havner som regel av den ila natten. Fin å ha hvis man er tett i nesa da.

Jeg elsker min hotellpute :) Samboeren min likte ikke sin i starten, men bruker den nå, så tror han syns den er ok ;p

Syns de er geniale når jeg ammer om
natten. Siden vi flasker i tillegg er det godt å sitte oppreist. De er også gode å bruke som støtte når jeg leser. Og de ser pene ut når senga er oppredd:)

Fikk meg en sånn fra coop her for noen dager siden. Digg å ha som støtte når jeg leser, og godt å sove på nå som jeg er veldig tett. Og som sidestøtte for voksende mage. Blir nok til å slenge den på gulvet når jeg sover senere, men enn så lenge får den bli hele natten.

Etter jeg ble gravid har jeg blitt veldig glad i de :) bruker ikke som hodepute, men ryggstøtte i sofa/seng når jeg leser og mellom bena når jeg sover eller slapper av :) før graviditeten har de egentlig bare vært til pynt :p

Back
Topp