Hotellferie med flaskebaby

• Trådstarter Trådstarter Sunshine*
  • Opprettet Opprettet
S

Sunshine*

Guest
Kanskje litt dumt spørsmål, men er det mulig? :-p 
Noken som har vore på hotellferie med flaskebaby, er det noken mulighet til å vaske og koke flasker? Sist eg var på hotell så var det dårlig med oppvaskmaskin og mikro på rommet :-p

Ta med vannkoker og litt zalo. Vask med zalovann og la flaskene ligge litt i kokt vann ;) På noen hoteller kan du være så heldig at de koker flaskene for deg på kjøkkenet i hotellrestauranten. Storesøster fikk flaske fra hun var 4 mnd, og vi var på to hotellturer i utlandet mens hun var baby, og da gjorde vi det sånn ;)

Veldig mange hoteller har vannkoker (til te og kaffe) på rommene. Kan nesten ikke huske at det ikke har vært det noe sted, men det kan jo sikkert være greit å ringe og høre med hotellet.

fullammer her, men vi var på ferie sist uke og hadde med en 7 flasker og 12  ferdig bokser nan av praktiske grunner (siden det er lettere i fly og at jeg leste at de ferdigblandede er serveringsklare i rom temt så om babyen blir eldig varme utover dagen er det bra og drikke ferdignan i rom temp) og på fly osv

men etter et par dager var jo flaskene skitne og når vi skulle reise hjem vasket jeg de uten såpe, i vasken på badet i tykisk-klor vann, hadde ingen muligheter for å få kokt flaskene og vi bodde på 5 stjerners hotell, men vannkoker var ikke å oppdrive.. tenkte at lillegutt kom til å bli syk av at jeg vasket flaskene hans uten såpe og uten å koke - men nei frisk som en fisk! - det gikk jo bra, men jeg anbefaler det ikke - må man så må man!

du finner nok en løsning

IKKE la et flaskebarn "ødelegge" det å reise på tur!!! Det ordner dere fint. Som sagt over. Ta med ei flaske zalo og en liten vannkoker. Ellers er det sikkert ingen problem om å få hjelp på et kjøkken etc. Disse babyene våre begynner å bli så store også nå, så det å koke flaskene er ikke "like viktig" nå som det var tidligere...Jeg reiste da eldste mi var 3 mnd..og hun var flaskebarn...jeg syns ikke det var noe problem i det hele tatt. Enkelte hotell har rom med minikjøkken...så det går ann å spørre om det også i tilfelle :))) 
Ta med dere flaskene , babyen og ta dere en hotellferie dere :)))

Vi hadde nok reist på ferie uansett ;-) Men zalo og vannkoker var jo kjempelurt :-) Tenkte bare på å bruke vannkokeren til å koke vatn for å blande ut mme :-p
Ja, ho begynner jo å bli stor, så er jo ikkje viktig lenger. Tenker det er smokkene som er viktigst no :-)

Vi hadde nok reist på ferie uansett ;-) Men zalo og vannkoker var jo kjempelurt :-) Tenkte bare på å bruke vannkokeren til å koke vatn for å blande ut mme :-p
Ja, ho begynner jo å bli stor, så er jo ikkje viktig lenger. Tenker det er smokkene som er viktigst no :-)

Back
Topp