Hotell weekend med jobben neste helg!

Rillrall

Betatt av forumet
Skal altså da på hotell weekend med jobben neste helg, å lurte på om dere har noen "gode unnskyldninger" til å ikke drikke? [emoji23] vi er jo selfølgelig maaange jenter på jobb å trenger en vanntett løgn for at jeg ikke skal drikke, da jeg aaalltid er med på fester tilvanlig [emoji15]

"Jeg holder på med en detox-kur sånn at jeg lettere kan få sommerkroppen 2017" [emoji85]

Tja,. Jeg ville nok prøvd å få det til å sett ut som om du drakk, he he. Bestill alkoholfrie drinker eller noe

En kollega gjorde det slik at hun faktisk latet som hun var en "prøver" for tiden og sa det til noen få. Resultatet av en slik hvit løgn ble at disse da backet opp med alkoholfritt osv, mens de naturligvis ikke begynte å snakke om et tema som for mange er svært sensitivt... [emoji4]

Avtal med servitørene om alkoholfrie drinker til deg selv :D evt. skyll på antibiotikakur [emoji14] eller om du kjører dit, at noen i hjemmet er syk og du må være beredt til å avlyse turen i tilfelle rottefelle [emoji14]

Ville sagt at jeg har urinveisinfeksjon og at jeg går på antibiotika som ikke kan kombineres med alkohol (er en type som heter Metronidazol som man ikke kan drikke alkohol mens man går på) Brukes når man har f.eks urinveisinfeksjon. Googler de det så kommer det opp, selvom jeg tviler på at det går så langt :-)

Det er det mest vanntette jeg kommer på ;)

Ja kanskje jeg bare må få litt urinveisinfeksjon :p jeg drikker for det meste baccardi når jeg drikker, så har vurdert å fake det [emoji23] ta med en vannflaske å drikke utvannet brus med litt sitron oppi [emoji23] hihi

Ville sagt at jeg har urinveisinfeksjon og at jeg går på antibiotika som ikke kan kombineres med alkohol (er en type som heter Metronidazol som man ikke kan drikke alkohol mens man går på) Brukes når man har f.eks urinveisinfeksjon. Googler de det så kommer det opp, selvom jeg tviler på at det går så langt :-)

Det er det mest vanntette jeg kommer på ;)
Smart[emoji4]

Back
Topp