Er det noen som har bodd på hotell rett ved gardermoen??
Isåfall er det dyrt der??
Det er snakk om 1 natt..
Isåfall er det dyrt der??
Det er snakk om 1 natt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Daizee
Har ikke det,men vet at det er et Clarion Hotell der tror jeg,kan jo sjekke priser på nettet.Også er det et bed&breakfast rett ved gardermoen som er noe billigere enn hotell,dessverre husker jeg ikke hva det heter...GArdermoen Bed&Breakfast kanskje...?He he ja meg var det jo mye hjelp i...[8D][:D]
Jeg fant denne : http://www.gardermoenbb.no/
Pappa har brukt å ligge der når de skal ut og reise,er kjempekoselig og rimelig der[:)]
Jøss...merkelig? Men det heter iallefall Gardermoen Bed&Breakfast[;)] Skal dere ut på tur forresten?Lukter sydentur her...[;)][:D]
ORIGINAL: LinnSB*
sove på sofaen min hehe [:D]
ORIGINAL: AnneMogBenjamin
Jeg jobber på quality men har permisjon nå. pris ligger vel på rundt 1400 kr ca, avhendig om du reiser i helger eller ukedager. ellers så finnes det mange hoteller i området. thon budget er billigere men også dårligere. har blant annet hørt de har veldig kalde rom (lav temp.)
clarion hotel ligger på samme pris som quality (litt over) men de har badeland (mulig det ikke er oppe lengre)
radisson ligger midt på flyplassen og er DRITYRT. snakker hvertfall 2000kr natta!
så har du rica hotel, som ligger vis-a-vis mcdonalds. vært der ett par ganger og det er helt grei standard, og litt lavere priser enn f.eks quality.
ellers så er det gardermoen gjestegård..som er mer motell-lignende. har ikke vært der så vet ikke særlig mer om det hotellet/motellet.
Ellers har du jo norlandia hotell. der har jeg heller aldri vært men tror de har en ganske grei standard.
uansett hvilket hotell du bor på (med unntak av radisson sas) så må kjøre til flyplassen så det er en fordel å velge ett hotell som har bussforbindelse med OSL. også burde du spørre om du har gratis parkering på hotellet mens dere er ute å reiser, slik at dere slipper å parkere bilen på flyplassen da det er kjempedyrt!
jobber som sagt på quality hotel der, så jeg vet endel ja..haha
ORIGINAL: Lalla*Victoria
Vi ligger på Thon Hotell på ved Jessheim vi da... synes det hotellet er KNALL. Og det er Thon Budget så det er ikke så altfor dyrt... 800-900 kr natta for et dobbeltrom... må betale parkering i tillegg da. Hvis dere ikke parkerer borti skauen der en plass [8D]
Ellers så har du jo Rica Hotell der som er kjempekoselig, men som er litt dyrere... og Quality som er kjempedyrt om de ikke har kampanje akkurat da... [:)]
ikke lurt! skjer ofte innbrudd, pluss at det ikke er lov så dere risikerer bot (hvis du ikke mener laaangt inni skauen da!)
ORIGINAL: LinnSB*
Jeg jobber på quality men har permisjon nå. pris ligger vel på rundt 1400 kr ca, avhendig om du reiser i helger eller ukedager. ellers så finnes det mange hoteller i området. thon budget er billigere men også dårligere. har blant annet hørt de har veldig kalde rom (lav temp.)
clarion hotel ligger på samme pris som quality (litt over) men de har badeland (mulig det ikke er oppe lengre)
radisson ligger midt på flyplassen og er DRITYRT. snakker hvertfall 2000kr natta!
så har du rica hotel, som ligger vis-a-vis mcdonalds. vært der ett par ganger og det er helt grei standard, og litt lavere priser enn f.eks quality.
ellers så er det gardermoen gjestegård..som er mer motell-lignende. har ikke vært der så vet ikke særlig mer om det hotellet/motellet.
Ellers har du jo norlandia hotell. der har jeg heller aldri vært men tror de har en ganske grei standard.
uansett hvilket hotell du bor på (med unntak av radisson sas) så må kjøre til flyplassen så det er en fordel å velge ett hotell som har bussforbindelse med OSL. også burde du spørre om du har gratis parkering på hotellet mens dere er ute å reiser, slik at dere slipper å parkere bilen på flyplassen da det er kjempedyrt!
Quality ved mc donalds?
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: Tvilling74
Jøss...merkelig? Men det heter iallefall Gardermoen Bed&Breakfast[;)] Skal dere ut på tur forresten?Lukter sydentur her...[;)][:D]
Hehe.. Nei ikke syden,men paris[:D]