Hotell og overnatting i Bergen

Guro

Forelsket i forumet
Noen som vet hvilket hotell som er mest praktisk å overnatte i Bergen? Vi kommer og til å ta toget til Bergen, så må være i nærheten av både togstasjon og Haukeland:) (Hvis ikke det er for mye å spørre om :angelic: finnes ikke kjent i Bergen)

Noen som vet hvilket hotell som er mest praktisk å overnatte i Bergen? Vi kommer og til å ta toget til Bergen, så må være i nærheten av både togstasjon og Haukeland:) (Hvis ikke det er for mye å spørre om :angelic: finnes ikke kjent i Bergen)
Hørt med Haukeland sykehus hotellet?
Det er jo rett ved siden av der dere skal (kk) ;)

Der er foresten veldig lett og komme seg opp der og, 2 bussen går rett opp til Haukeland og tar ca 10 min og ..

Finn et hotell i Bergen sentrum. Det går ofte busser til Haukeland fra kjøpesenteret Xhibition. Undersøk med Magic Hotel Xhibition [emoji4]

Togstasjonen er 5-7 min gange fra Xhibition [emoji4]

Finn et hotell i Bergen sentrum. Det går ofte busser til Haukeland fra kjøpesenteret Xhibition. Undersøk med Magic Hotel Xhibition [emoji4]

Togstasjonen er 5-7 min gange fra Xhibition [emoji4]
Har jo og det hotellet rett ved siden av togstajonen, men koster vell litt der

Takk for hjelp :) da er det egentlig bare å finne et hotell i sentrum. Fortsatt en stund til vi skal dit så ikke noe hast :happy:

Back
Topp