Hotell med baby?

ChicaMe

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Heisann dere.
Lurte på om noen av dere kan fortelle meg om det er greit å reise på hotell med ett barn som trenger å få oppvarmet melk å grøt? hvordan gjør man det med å få varmet maten? Å hvordan er det med å ta med en babycaller å kan sette seg i resturanten på hotelle mens barnet sover? er det greit, eller ugreit??

Har noen tisps. ta med deg en vann koker, så kan du ha med et glass(m lokk) til og varme melka i :)=)

og en annen ting det er IKKE greit at du lar baby"n ligge igjen på rommet og du/dere går ned for og spise :(skummelt, og ikke stol på baby call.Tenk om det skjer noe, synes det er uforsvarlig.så ja det er ugreit.
Ha heller med vong med barnet oppi ned til resturangen.

Ja det var jo smart, det hadde jeg ikke tenkt på - har jo en liten snedig vannkoker jeg kan ta med så :)

Ja det går an å ta med barnevognen :) ikke dumt! :)

Må man betale ekstra for å ha med barn på hotell som er så små, å ikke trenger noen ekstraseng eller noe?

Tror ikke du trenger betale ekstra for ei lita tulle :)
Har du en jup vogn bagg hun kan ligge i da? eller bare bruke vogna.
Om jeg hadde dratt på tur med min så hadde sen sovet i vogna si, den er det også kjente lufter i.

ja har jo enda bagdelen selv om jeg bruker sportsdelen, men hun sover godt i begge delene, hun har sovet før en hel natt uten problemer i sportsbagen :)

Vi bestiller alltid ekstra seng når vi er på hotell. Eldste var vel 6 md første gangen. Vi er i en slik situasjon at det blir noen hotellturer i løpet av året, og vi vil at det skal være litt fest før unga. De sover kjempet i loyal seng og deilig dyne fra hotellet, og dermed får mor og får sove bedre også. Du kan ringe hotellet på forhånd og høre om de har vannkoker. Så slipper du å ta med. Jeg hadde aldri gått ned i restauranten og spist med sovende barn på rommet. Men har god erfaring med å få rigget et ordentlig bord på rommet og fått opp litt restaurantmat dit. Er forskjellige hotell vi bør på og forskjellige steder altså. Med hoteller er det gjerne slik at man får den servicen man ber om. Kos dere på tur!

Back
Topp