Hotell med baby i Trondheim

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har lyst å besøke en venninne som bor i Trondheim i mai, og tenker kanskje å bo på hotell. Det vil da være bare meg og babyen, så da blir det vel en enkeltseng og så kan babyen sove i vogna.
Hun vil være ca. 8-10 uker da.
Noen som har gjort det før? Jeg har sovet på enkeltrom på hotell en gang før og det var skikkelig trangt.
Noen som har et hotell å anbefale i Trondheim? Gjerne ikke for dyrt:)

Rica Nidelven og Bakklandet er best på frokost, Britannia har fin atmosfære og spa avdeling :-) Tror P Hotels Brattøra er ganske rimelig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Britannia har store rom å bra frokost :-) + kjæmpe bra spa avdeling ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Rica nidelven. Det koster vel litt, men er helt klart verdt det. Var der selv da vesla var 3 mnd og de varmet flasker for meg og styrte på. De har også minibar og vannkoker på rommene, noe som er ypperlig hvis du har flaskebarn

Sent from my iPhone using BV Forum

Thon Hotell Trondheim. Ligg midt i sentrum og er ikke så ille på pris.

har du coop kort? sjekk ut coop hotellkupp! :) der får du knallpriser på overnatting med frokost på magne hoteller i trondheim og norden forøvrig :) nå bor iv 3 netter på comfort hotel kristiansand, 2400kr for to voksne og ett barn. supert,nytt hotell! mini har egen køyseng, forøvrig god plass til vogn her inne i tilegg ::)

Likte veldig godt hotell solsiden (om jeg husker riktig)

De fleste hotell har barneseng de ordner til deg når du legger til at du har med barn i bookingen, da vil du også få et rom som har plass til deg og barnet:) De fleste hotell er greie, men vil du ha litt standard ville jeg valgt Britannia Hotel, Rica Nidelven, Comfort Hotel Trondheim eller Clarion Hotel og Congress Brattøra:)

Takk for tips:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp