hotell i stavanger

Zera

Forumet er livet
Noen som vet om et bra og rimlig hotell jeg kan bo på i stavanger?
Hellst i sentrum :)

opp

Comfort Hotel Square, Stavanger
Veldig sentralt og helt nytt;) Se etter choice lavpriskalender, vi fikk et kjempetilbud der;)

Eller Thon hotell, de er midt i sentrum også. Er du coop-medlem får du kanskje rabatter også[:)]

Square! En venninne av mannen er hotellsjef der, hotellet er knalltøft!

takk for tips.. søkesøkesøke..

jeg er ikke coop medlem, kan jeg ikke bruke mamma sine poeng?? hehe

går ikke på poeng,du må bare ha ett coop kort.

ellers er det nok kke billig å bo i stavnager,er så stort belegg,nesten alldri ledige rom,så vær kjapp!

elelrs ligger smart hotel like ved kvadrat,går busser til stavanger hvert 15min.

ORIGINAL: lillegullet4

Comfort Hotel Square, Stavanger
Veldig sentralt og helt nytt;) Se etter choice lavpriskalender, vi fikk et kjempetilbud der;)

det hotellet var fiiiiiiiint...
Men fann ikke noe tilbud på choice der.. kansje bare jeg som er elendig til å lete.. hehe

ORIGINAL: ohBaby!

går ikke på poeng,du må bare ha ett coop kort.

ellers er det nok kke billig å bo i stavnager,er så stort belegg,nesten alldri ledige rom,så vær kjapp!

elelrs ligger smart hotel like ved kvadrat,går busser til stavanger hvert 15min.

Får låne kortet da [8D]
ja,ser det ikke er billig der ja...[&:] Skal ikke før i mars, så har god tid enda heldigvis[:)]

på chioce.no trykker du på den råsa firkanten som kommer opp på sia demmes,da kommer du til en lavpriskalender. er det 299kr per pers per natt ,og dere skal være 3 netter,blir det 1800kr,men vet ikke om det er med frokost osv. det er allefall sentralt!

Hvis du ikke har coop ville jeg valgt smarthotel...helt greit og billig hotel, men det er ikke i sentrum da,men går ofte buss.

(coop koster bare 300 kr å få da, og du sparer jo endel på det)

du kan finne gode og rimelige hoteller på ''coop hotellkupp''. vi var der om sommeren og var ganske fornøyd. hotellet er i sentrum[;)]

Back
Topp