Hotell i Oslo som selger puter

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sambo var på kurs i Oslo en gang, og pratet ikke om noe annet enn de fantastiske putene de hadde. I resepsjonen solgte de til og med putene, men han hadde for dårlig tid til å rekke det. Tenkte jeg kunne forsøke å skaffe en til bursdagen hans, siden han mishandler puten han har ved å brette den både en og to ganger.
Er det noen som vet hvilket hotell dette er?
Og evnt prisen på putene?

Last edited:
Sambo var på kurs i Oslo en gang, og pratet ikke om noe annet enn de fantastiske putene de hadde. I resepsjonen solgte de til og med putene, men han hadde for dårlig tid til å rekke det. Tenkte jeg kunne forsøke å skaffe en til bursdagen hans, siden han mishandler puten han har ved å brette den både en og to ganger.
Hvis det er slike store hotellputer i 70x100? Så kjøpte jeg også etter at jeg har vært på kurs. Puta dem som regel har på hotell er fra høye. Har fult navn en eller annen plass. Men den måtte jeg bestille på nett. Gadd ilke det. Prinsess har men dem er ikke gode. Ikke den på sparkjøp heller. Men kid har to stykk. Den som ikke er fiber er veldig lik den jeg lå på. Så kjøpte den. Kid pleier titt og ofte å ha 50% på dem.

Kan du ikke bare spørre han hvilket hotell han var på da? I forbindelse med noe annet så skjønner han ikke at det er snakk om putene.

Skjønner at han er misfornøyd med sin egen pute hvis det går an å brette den to ganger - kan ikke være mye fyll i...

Kan får tak i hotellputer andre steder:) flere butikker som selger det:) på hotell brukes som regel stoore finerputer med mye fyll:)

Aldri hørt om at de selger puter, men genialt da hotell puter er deilige!!

Clarion brukar å selge puter :-) Feks Clarion Royal Christiania :-)

De selger sånne hotellputer på coop obs. Er høie såvidt e har sett.

Takk for alle svar.
Jeg har prøvd i flere uker å spørre hvilket hotell han bodde på, men det ville vært så innlysende siden jeg aldri pleier å spørre om slikt. ;)

Skal i hvert fall investere i en ordentlig pute til ham. Får sjekke ut Høie!

Back
Topp