Hotell i London

sogn78

Forumet er livet
VIP
Eg har tenkt å overraske mannen med ein tur til London i desember. Har sjekka hotell sentralt, og det er jo svindyrt;)

Har du tips til hotell sentralt i London som ikkje kostar tre tusen per natt? :)

Hotel Ibis London Wembley, fordi vi skulle på fotballkamp og det var rett ved stadion. Rimelig og helt fint. Man ser London Eye derfra, men må ta t-bane til sentrum. Det er ikke så langt til undergrunnen (wembley park) derfra da, og man kan ta en direkterute mot sentrum som ikke har så mange stopp. :)

Ibis er billig, jeg var i Greenwich. Med mitt andre opphold der, så valgte jeg premier inn, og var mye mer fornøyd med de rommene(spesielt sengene).
Premier inn var heller ikke noe dyrt :) tror jeg bestilte gjennom hotels.com eller noe.

Svigermor sverger til St. Giles :) rett ved Oxford street, rimelig, men har visst verdens minste rom :p

Ellers kan du gjøre et kupp på hotels.com om du er heldig :)

Sjekk at hotellet ligger i nærheten av et t-banestopp så spiller det egentlig ikke så stor rolle hvor det ligger. Tuben er et ypperlig fremkomstmiddel i London :) Sjekk hotels.com og booking.com og huk av på siden hvilke kriterier du har, f.eks min. 3 stjerner, kundepoeng/omtale og sorter på lavest pris :)

Vi pleier å bo på hoteller i Bayswater når vi er i London. Mye billigere enn midt i sentrum, men t-banestasjoner like ved, så lett å komme seg rundt:)

Vi bodde på the Cumberland i januar, betalte 2600kr for to netter tror jeg det var. Ligger veldig sentralt og super god frokost.

Vi har lagt hver gang I Bayswater/paddington området. Like fornøyd hver gang og I tillegg er det mye rimeligere enn midt I sentrum. T banen tar bare type 5 min fra Oxford :-) når vi bestilte på Expedia betalte vi 3500 pr pers med fly for 4 netter I vinterferien :-) det var et 3 stjerner hotell :-)

Back
Topp