Hotell i London.

-Lane-

Gift med forumet
jentene i juni13
Noen som kan tipse om gode hotell i London? Skal ta med pappa dit i mars siden han blir 60 år. Han har vært der flere ganger før, men jeg har bare vært der 1 gang tidligere og da var jeg ikke spesielt imponert over området og hotellet. Blir veldig glad for alle tips om områder å bo i, hoteller osv. På forhånd takk :)

Ei venninne av meg som bor i England, mener man bør velge et 4* for å få fin (norsk) standard i London.

Ellers må jeg innrømme at det er altfor lenge siden jeg var der sist, og håper noen andre kan hjelpe deg =)

Vi bodde på Presidential Kensington i Kensington sist vi var der og vi var veldig fornøyde! :-) sentralt og det fresheste hotellet jeg har bodd på.
Vi bodde i en ett-roms leilighet med kjøkken, badet (uten teppe!) med badekar var veldig fint.

Thistle Marble Arch kan jeg anbefale på det sterkeste! Ligger i parallellgate med Oxfordstreet:)

Thistle Marble Arch kan jeg anbefale på det sterkeste! Ligger i parallellgate med Oxfordstreet:)
Enig! :) Veldig sentralt. Koster litt da.

Hvis ikke kan du velge hotell i Paddington og Hyde Park området :)

Jeg lå på St.Giles, så sentralt som det går ann å bli. Ikke det flotteste hotellet jeg har vært på men helt greit til ok pris:)

Bodde på The Bloomsbury Hotel sist jeg var der :) Sentralt, men likevel tilbaketrukket og rolig... Er egentlig veldig dyrt, men vi datt over ett kjempetilbud på Hotels.com, og det var ett av de billigste i London den helgen ;) Veldig fint, god mat og utrolig service :D Sånne som holder dører, bærer koffertene til rommet osv ;)

SAS Radisson Portman. Bra og sentralt. Bodd der mange ganger

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp