Hotell i Kristiansand?

LittleMonkii

Forumet er livet
Vi skal ta en "3-dagers" i Kristiansand til sommeren og skal da ha en dag i dyreparken. Aner ikke hvor jeg skal begynne å se en gang når det kommer til hoteller......
Noen som har fine erfaringer? Vi er 2voksne 1barn og en ganske så fersk baby. Gjerne et hotell hvor det er et basseng eller noe å finne på for mini :)

Quality eller rica hotel i sørlandsparken er fine. 
Ellers vil jeg egentlig annbefale dere å bo i byen jeg da, det er kjempe koselig der om sommeren og mye å se på for store og små og med den flotte bystranda rett ved. Bussen (M1) går hvert tiende minutt ut til dyreparken :)

monaogmini skrev:
Quality eller rica hotel i sørlandsparken er fine. 
Ellers vil jeg egentlig annbefale dere å bo i byen jeg da, det er kjempe koselig der om sommeren og mye å se på for store og små og med den flotte bystranda rett ved. Bussen (M1) går hvert tiende minutt ut til dyreparken :)

vi har tenkt akkurat det samme som deg,trådstarter.. en langhelg der nede med en dag i dyreparken.. jeg skal nok velge dette hotellet;
http://www.dyreparken.no/Overnatting/Overnatting-i-Dyreparken/Quality-Hotel--Resort-Kristiansand/

rica dyreparken og quality hotel&resort er de som er nærmest dyreparken.. sistnevnte har også svømmebassen - utendørs iallefall..

ellers er det flere hoteller i byen som ikke kom opp her, blant annet ernst og caledonien.. men de er ikke typiske familiehoteller - iallefall ikke caledonien.. ernst har jeg ikke bodd på siden jeg var 10 og pappa jobbet der, men han bodde der da vi giftet oss og var fornøyd iallefall.. og de har utvidet også det siste året..
hotell norge har spa - om de har basseng utenom vet jeg ikke..

Back
Topp