Hotell i Bergen?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Vi reiser kanskje litt spontant til Bergen i løpet av ferien og lurer på om noen har noen gode forslag til hotell vi kan bo på? :) Blir meg, mann og barn på 3 år :)

Vi har bodd på Scandic Byparken (mener jeg det heter) - ligger supersentralt og har helt fantastisk frokost :)

God tur :) er nok greit å bo sentralt :) lite å finne på utenfor sentrum

God tur, og kos dere! :)
Har ikke noe hotell å anbefale, men ikke ligg på Thon Hotell Comfort nede på brygga. Der var det litt shabby og ikke så bra frokost heller. I hvert fall for 3 år siden ;)

God tur, og kos dere! :)
Har ikke noe hotell å anbefale, men ikke ligg på Thon Hotell Comfort nede på brygga. Der var det litt shabby og ikke så bra frokost heller. I hvert fall for 3 år siden ;)

Thon boikotter jeg :p Ikke vært fornøyd med noen av de vi har bodd på, så da bruker jeg heller litt ekstra og bor bedre :p

Thon boikotter jeg :p Ikke vært fornøyd med noen av de vi har bodd på, så da bruker jeg heller litt ekstra og bor bedre :p
Ja, det var skuffende da vi var der i alle fall :/ Var heldigvis bare èn natt vi lå der da :)

Vi sov på scandic Neptun sist og det var veldig sentralt og ganske greie rom for prisen vi betalte.. Husker ikke hvor mye vi ga og frokost var grei.

Back
Topp