Hotell Cæsar!

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Han skulle slutte, men de tok vel ikke livet av han, da har han ikke mulighet for å gjøre comeback ;)

Han ble slått ihjel og brent på bålet.. Såeh, han er dauu.. Han "nye broren" som egentlig ikke er broren dems likevel som drepte han, fordi jensaugust visste at duden ikke var broren så nå kan han juge og styre på

men eva og den gjengen der fikk jo aldri beskjed om at jens august var død så jeg tror ikke han er død! ja de fant 2 lik men vi har vell ikke fått noe bekreftelse på at det faktisk var jens august som var en av likene såe... han skulle jo liksom død i den flystyrten for mange år siden også men neida.. han kom tilbake som en huleboer da også såe anything is possible med den mannen :P

men eva og den gjengen der fikk jo aldri beskjed om at jens august var død så jeg tror ikke han er død! ja de fant 2 lik men vi har vell ikke fått noe bekreftelse på at det faktisk var jens august som var en av likene såe... han skulle jo liksom død i den flystyrten for mange år siden også men neida.. han kom tilbake som en huleboer da også såe anything is possible med den mannen :P

Trur heller ikke han er død.. Han kommer nok tilbake igjen en gang :) men gleder meg til storm kommer tilbake :) håper noen kan ta Edwin!!

Trur heller ikke han er død.. Han kommer nok tilbake igjen en gang :) men gleder meg til storm kommer tilbake :) håper noen kan ta Edwin!!
enig med du! men hva skjedde egentlig med svein?? han bare forsvant han :( vil ha han tilbake jeg.. ble ikke det samme etter at han slutta :(

Lenge siden jeg har sett Hotell cæsar, var hekta før men ikke nå lenger.

Han har seg nok bare en ferie på en eller anna øy før han gjennoppstår :p det blei aldri bekrefta at det va han. Og dessuten så må de jo få balla han der andre slue jævelen godt inn i cæsar før han kjem tilbake. Sånn at de finn ut at han ikkje e ein Anker-Hansen alikavel :D :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp