Hotell Cæsar

Mia82

Betatt av forumet
Herregud jeg er helt hekkta, er det mulig!!!
Nesten litt flaut og si det!
Jeg er bare nødt og se det, hvis det går en dag uten Cæsar, blir jeg helt tullerusk!
Ingen kan snakke med meg når det er på!!!
Tror nesten det er ekte jo...nei jeg må skjerpe meg!!!
Andre cæsar fans?
Jeg kan vel ikke være den eneste?

Hehe.....hadde det vært for et års tid siden hadde jeg nok svart at jeg "må se det", men etter at Linea kom i juli blir det liksom ikke til noe tv-titting.
Så så vidt på det her om dagen, var jo helt forandra jo!!![:D]

Men det er nok mange som deg[;)][;)]

ja. jeg er helt hekta på cæsar..må ha det..bare må ha det..he he
ser på det hver dag..omtrent..og hvis jeg gårglipp av en episode,må jeg ha med meg reprisen dagen etter

Smak og behag. Kunne ikke falle meg inn å se på det. Eller andre såpeserier, for den sakens skyld. [;)]

jeg også så på det før, men bestemte meg for at når jeg fikk barn skulle jeg slutte å se på det! Så nå ser jeg ikke på det fast, men ser en episode i ny og ne! holder meg til home and away jeg! hehe

ja jeg må se cæsar men jeg syns det ble så rart etter jul ?! flere som syns d ??

Er fullstendig hektet jeg også [:)]

Bra jeg ikke er alene...
Ja det ble ganske rart etter jul, det begynnte jo me skyting og greier, men uansett, så må jeg bare se det! Det er det eneste jeg forlanger og se på tv om dagene, og ingen for ta fra meg den hyggestunden[:D]

Jada, fler som deg[;)] jeg må se det, nesten litt flaut å si det, men om jeg skal bort så tar jeg det opp[:)]

Da er vi hotel cæsar fans klar til ny episode som begynner om 10 min jippi[:D]
Dagens store høydepunkt hehe...[:D]

jeg er også helt hekta på hotel cæsar... har fulgt med siden det sartet, men er enig i at det ble litt rart etter jul ja[8|] Har et lite søtt problem i dag, for min lille gullgutt sitter helt oppslukt av "elias" på dvd, og nå tror jeg det blir litt krangling om tv... gruer meg litt nå!!!!

Ja hotel cæsar må jeg ha med meg.. Har fulgt med siden begynnelsen jeg.. Litt rart å se på Juni da.. For jeg kjenner henne privat...

kjenner meg igjen der ja... må ha med meg cæsar... [:D]

Syns de nye skuespillerene er utrolig dårlige haha...spesiellt eldste broren, må nesten le litt når jeg ser det...[8|]

Jeg må også se på Cæsar ja[:D]men nå tar det jo helt av..men det er kveldens høydepunkt,hehe..[:D]

Hotell Cæsar må jeg ha med meg ja, ble mange nye etter jul og endel surr, men det er jo ofte slik når det begynner igjen etter sommerferien/jul. Men kan noen hjelpe meg, hva skjedde med Christian Borchman, hvor ble det av han igjen??

han ble jo fengsla da han stjal en baby, eller han var jo ganske fjærn på slutten så det kan godt henne det var sinnsykehus eller noe lignende men han ble i allefall tatt av politiet men det var vel det eneste vi fikk se :)

En ting jeg lurer på....Er Hugo , Hugo? Siden han var faren til Scott, men nå er han jo ikke det alikevel, Rolf og scott hadde jo samme far EGIL...Vil det da si at Hugo faktisk ikke er sønnen til Astrid alikevel da...?
Litt forvirra[:D]

Er han ikke faren til Sue Astrid da.... men ikke Scott. Scott har han i alle fall aldri sagt at han var faren til.

Back
Topp