Hotel Cæsar

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Noen her som så det når det gikk på tv? Jeg gjorde ihvertfall det, og så det helt fra starten av. Satt hver uke, mandag til torsdag å så Hotell Cæsar. Nå har jeg ikke sett det fra starten, altså fra sesong 1 siden den gangen det kom på tv første gang. Har vurdert om jeg skal begynne å se det fra starten igjen, men vet ikke helt.

Dere som har sett Hotell Cæsar, har dere sett det om igjen?

Noen her som så det når det gikk på tv? Jeg gjorde ihvertfall det, og så det helt fra starten av. Satt hver uke, mandag til torsdag å så Hotell Cæsar. Nå har jeg ikke sett det fra starten, altså fra sesong 1 siden den gangen det kom på tv første gang. Har vurdert om jeg skal begynne å se det fra starten igjen, men vet ikke helt.

Dere som har sett Hotell Cæsar, har dere sett det om igjen?
Nei, men har vurdert det:oops:

Jeg har sett noen klipp fra starten og jeg tror at jeg vil irritere meg mer over ting fordi det er så gammelt vs de siste årene .

Fulgte med helt fra starten av og fram til 2014. Da datt jeg av. Orker ikke å begynne og se på det igjen :hungry: Ikke har jeg tid heller :rolleyes:

Har faktisk sett alle episodene, unntatt de siste da de la om til Sumo. Ikke ti ville hester kunne fått meg til å se der på nytt.

Jeg sitter og ser på nå:D Sesong 23, episode 11. Termin i morra, så har kost meg gjennom hele svangerskapet med cæsar haha

Jeg så før, for mange år siden. Digga det :p nå lever jeg litt i hotell Cæsar, vi tuller ofte med det på jobb :p

Husker mamma så på det når jeg var liten. Jeg hadde også så lyst til å se, men hun mente jeg var for liten. Begynte ikke å se det når jeg ble eldre, så jeg har faktisk bare dett en episode her og der når jeg har vært på besøk hos folk som slavisk fulgte med.

Ble helt starstruck når jeg sto atme Sondre Krogtoft Larsen (Albert ) her på rådhuset i Mo i rana Smilte sikkert 20 ganger til han hilste og sa takk for sist ! Lite vist han at jeg takka for alle de flotte årene med han på TV Han måtte nok tro jeg var litt små keen der jeg sto og fniste med mannen min bak meg i køen som ikke viste om han skulle gå eller le

Back
Topp