Hotel cæsar *spoiler*

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
les innleggene på eget ansvar :p

noen som kan fortella meg kem som e den 4 som må ta blodprøve e?
eventuelt og kem som e syk om noen vett? :p

skriv i hvit

Storm er den 4.

Takk, godt å slippa å grubla mer for ja så inn i cæsar e eg :p

kem var nr 3? runa?

*Snuppo+1+1* skrev:
kem var nr 3? runa?

ja fikk vita runa i dag!

Runa var nr tre ja..

Tipper Storm er nr 4 jeg.. og jeg tror at han og Runa vil få enda tettere bånd ettersom de nok kommer til å støtte seg til hverandre..
Blir spennende å se i morgen 
Men typisk cæsar vil jo være å fjerne en av de beste jentene.. så er sikkert runa som har leukemi og dør.. Vi har jo mista liv og cecilie så forundrer meg ikke om runa er neste

Drømmeren skrev:
Tipper Storm er nr 4 jeg.. og jeg tror at han og Runa vil få enda tettere bånd ettersom de nok kommer til å støtte seg til hverandre..
Blir spennende å se i morgen 
Men typisk cæsar vil jo være å fjerne en av de beste jentene.. så er sikkert runa som har leukemi og dør.. Vi har jo mista liv og cecilie så forundrer meg ikke om runa er neste

off
ja enig me deg at alle forsvinne!

Men har de ikke nettopp laget sånn ny velkomstgreier der alle er presentert da? 

Ser jo ut som storm og runa er sammen på den :P hehe, men kan jo være noe lureri :P

gutt09jente11 skrev:

Ser jo ut som storm og runa er sammen på den :P hehe, men kan jo være noe lureri :P

eg og tenkte på d, å der e jo alle di 4 me.... kansje ingen e syke at d va ein feil :p

*Tullingen* skrev:

gutt09jente11 skrev:

eg og tenkte på d, å der e jo alle di 4 me.... kansje ingen e syke at d va ein feil :p

En av de ER syk og skal ut av serien

Det kan jo være den som er syk, kjemper mot sykdommen og overlever? ;)
Er jo en stor mulighet om en finner rett donor ;)

Men hvem er den første da, har fått med meg runa og pelle jeg..

Jmd skrev:

Står i "her og nå" at en av de skal ut.. så tviler på at den personen overlever

illimilli skrev:
Men hvem er den første da, har fått med meg runa og pelle jeg..

Eva

Jmd skrev:

Bloddonor, eller? 

Det jeg tenker er at Runa kunne de jo lett skrevet ut av serien om de ville ved at hun skulle begynne på den skolen, så forstår ikke hvorfor det skal være henne.
Storm har jo nettopp begynte på den planen med J.A, så skulle tro de ville bygge videre på den.

Så jeg tipper Eva eller Pelle. Eva fordi det ikke er noe spesielt med henne, de intrigene med  J.A er litt oppbrukt spør du meg, så hva skulle blitt det neste med henne, om det ikke var dette?

Og Pelle har jo hu jenta si. De kan jo lage drama videre om hvem som skal ta seg av henne når han dør (selv om jeg egentlig føler det blir litt for dystert til å være Hotel Cæsar). Juni og Arnfinn har jo allerede snakket om det og sagt at det ikke kunne blitt dem og de var jo på en måte eneste alternativet...(om det er han tipper jeg Bea tar henne siden Runa skal flytte).

Meen jeg tror det er Eva som er syk...

(lever meg veldig inn i serien for tiden merker jeg;))

LillianneLie skrev:
Det jeg tenker er at Runa kunne de jo lett skrevet ut av serien om de ville ved at hun skulle begynne på den skolen, så forstår ikke hvorfor det skal være henne.
Storm har jo nettopp begynte på den planen med J.A, så skulle tro de ville bygge videre på den.

Så jeg tipper Eva eller Pelle. Eva fordi det ikke er noe spesielt med henne, de intrigene med  J.A er litt oppbrukt spør du meg, så hva skulle blitt det neste med henne, om det ikke var dette?

Og Pelle har jo hu jenta si. De kan jo lage drama videre om hvem som skal ta seg av henne når han dør (selv om jeg egentlig føler det blir litt for dystert til å være Hotel Cæsar). Juni og Arnfinn har jo allerede snakket om det og sagt at det ikke kunne blitt dem og de var jo på en måte eneste alternativet...(om det er han tipper jeg Bea tar henne siden Runa skal flytte).

Meen jeg tror det er Eva som er syk...

(lever meg veldig inn i serien for tiden merker jeg;))

eg tror heller ikke d e storm. å egentlig ikke runa heller.
har ein knapp på eva, hu e oppbrukt enig me deg i den.

Tror det er Pelle som er syk jeg kan ikke huske at han er med på introen lenger??Eller??

Frk.MammaMor skrev:
Tror det er Pelle som er syk jeg kan ikke huske at han er med på introen lenger??Eller??

Måtte sjekke nå, og jo, han er helt først :)

Back
Topp