Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper Storm er nr 4 jeg.. og jeg tror at han og Runa vil få enda tettere bånd ettersom de nok kommer til å støtte seg til hverandre..Drømmeren skrev:
Blir spennende å se i morgen
Men typisk cæsar vil jo være å fjerne en av de beste jentene.. så er sikkert runa som har leukemi og dør.. Vi har jo mista liv og cecilie så forundrer meg ikke om runa er neste
Men har de ikke nettopp laget sånn ny velkomstgreier der alle er presentert da?gutt09jente11 skrev:
Ser jo ut som storm og runa er sammen på den :P hehe, men kan jo være noe lureri :P
*Tullingen* skrev:
Men har de ikke nettopp laget sånn ny velkomstgreier der alle er presentert da?gutt09jente11 skrev:
Ser jo ut som storm og runa er sammen på den :P hehe, men kan jo være noe lureri :P
eg og tenkte på d, å der e jo alle di 4 me.... kansje ingen e syke at d va ein feil :p
Det jeg tenker er at Runa kunne de jo lett skrevet ut av serien om de ville ved at hun skulle begynne på den skolen, så forstår ikke hvorfor det skal være henne.LillianneLie skrev:
Storm har jo nettopp begynte på den planen med J.A, så skulle tro de ville bygge videre på den.
Så jeg tipper Eva eller Pelle. Eva fordi det ikke er noe spesielt med henne, de intrigene med J.A er litt oppbrukt spør du meg, så hva skulle blitt det neste med henne, om det ikke var dette?
Og Pelle har jo hu jenta si. De kan jo lage drama videre om hvem som skal ta seg av henne når han dør (selv om jeg egentlig føler det blir litt for dystert til å være Hotel Cæsar). Juni og Arnfinn har jo allerede snakket om det og sagt at det ikke kunne blitt dem og de var jo på en måte eneste alternativet...(om det er han tipper jeg Bea tar henne siden Runa skal flytte).
Meen jeg tror det er Eva som er syk...
(lever meg veldig inn i serien for tiden merker jeg;))