Hotel Alexandra i Loen !?

silsol

Elsker forumet
Noen som har vært der ?
Hva synest du i så tilfelle ? Hotell Rommene, maten , SPAET osv..
Jeg og sambo skal dit i helgen på noe seminar greier med jobben hans.. Blir borte hele helgen og får dekt allt [:)]
[:)]Blir deilig og komme seg litt vekk herifra å kose seg masse. Skal ikke ha med oss snuppa så vet ikke om jeg kommer til og kose meg like mye som jeg hadde gjort med henne [&:] Men, det går vel bra.

JAJAJAJAJA !!

Elsker det hotellet ! [:D][:D] Maten er VERDENS beste...Rommene er fine, servicen er knall, badeannlegget er fint...Har ikke vært på spaet, men hørt at det også er bra ! [:)]

ORIGINAL: Ashtrey !

JAJAJAJAJA !!

Elsker det hotellet ! [:D][:D] Maten er VERDENS beste...Rommene er fine, servicen er knall, badeannlegget er fint...Har ikke vært på spaet, men hørt at det også er bra ! [:)]

Sign, sign, SIGN!!! Maten er fantastisk! Gled deg!!!! Jeg vil å!!!!!!

Jeg har vært der, og hotellet er supert! Maten er kjempe go, rommene er flotte og bassenget er veldig bra.
Har ikke vært på spa, men det også er sikkert hærlig.. [:)]

Høres bra ut :D
Gleder meg som en uuuunge! [:)]

Sambo har lovd og skjemme meg bort MAX denne helgen så spaet SKAL vi på ! [:D]

Maten er fantastisk god[:D]

Spa har eg ikkje prøvd[8D] Men du kommer til å få ei knall helg!!![:)]

Heldiggriser. Skulle selv ha vært der. De har kjempegod mat der, og man bare spiser og spiser og spiser og spiser...... HEhe.
Kan aldri få reist dit ofte nok desverre..... Feira 30 års dagen min der i fjor... Kjempekoselig med bare meg og mannen. De andre unga var med bestemora da.

Back
Topp