Hot tips!!:):)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Nikolai ligger på eit bilbaneteppe! Har låge der i 20 min og kosa seg med å slå på bygningane, klore på vegane osv :) genialt :)

Smart :)

Det tenkte jeg at vi skal kjøpe inn når I. får eget rom. Skal pusse opp snart. Storebror hadde et sånt teppe. <3 *nostalgisk*

Når eg var lita drømte eg alltid om eit slikt teppe :P så var det ein ting eg var fast bestemt på, så var det at J skulle ha eit slikt ;) men pinadeg er det nyttig for babyen også :)

har jente og finner ikke noe kue gulvtepper som ikke er prinsesse

Enig! Må jo ikke være råååsa alt selv om man har jente!

Tror nok det blir en slik matte her i huset også etterhvert, eller kanskje hos faren :p

et rom med masse cupcakes, hele tema er cupcake. og så en bilmatte? nei

Hmm, nei ser den...

Du får lete etter en gulvmatte med cupcakes på :)

si i fra om dere ser noe

Nora inspiserer "sprekkene" i parketten ;) Elsker å pitle og plukke på alt! Tror jammen det får bli biltype her også :) Hun fikk quilt i posten fra Skotland som hun elsker å ta og se på, men massevis av forskjellige motiv på de forskjellige rutene :)

Joo, må jo være rosa når man har jente :p Som vanlig tror jeg at jeg vet akkurat hvordan snuppa kommer til å bli (i alle aldre), og jeg tror hun kommer til å bli en skikkelig prinsesse-jente ;p

Biltype = bilteppe!

Nora skal bli tøff jente, ikke veldig søt prinsesse ;) Det er jeg sikker på!
Hun er så høylytt og tatlete, sjokkerer alle jeg kjenner med sine voldsomme og høye lyder ;p Blir spennende å se hvordan det utvikler seg :p

Biltype = bilteppe!

Nora skal bli tøff jente, ikke veldig søt prinsesse ;) Det er jeg sikker på!
Hun er så høylytt og tatlete, sjokkerer alle jeg kjenner med sine voldsomme og høye lyder ;p Blir spennende å se hvordan det utvikler seg :p
Akkurat J sin type jente ;) ho jenta han leiker med i barnehagen er skikkelig "traktor jente";D

Akkurat J sin type jente ;) ho jenta han leiker med i barnehagen er skikkelig "traktor jente";D

Tenk så fine barnebarn vi skal få! Skal lage en jente til N også :)

Dere er no søte ja .:)

supert :) Det setter eg pris på :D Ja, dei kjem til å bli sååå skjønne :D Og sååå travle for stakkars J og N :D Men då er det godt vi kan vere mykje barnevakt :P

Back
Topp