HOT or NOT?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Fargede tights - hot or not?

Syntes hun på bildet var hot, men jeg kunne ikke gått sånn, alle celluittene mine hadde vist seg igjennom..

ORIGINAL: Krøllo

Syntes hun på bildet var hot, men jeg kunne ikke gått sånn, alle celluittene mine hadde vist seg igjennom..

Jeg syns det kan være råkult med det rette antrekket og tilbehøret, og det kan bli skikkelig tacky hvis man bommer [8D]

Til svarte kjoler bruker jeg stort sett fargede strømpebukser.

Jeg syns det kan være veldig fint, er glad i det selv. Bruker sjeldent knallfarger uansett, men mørkebrunt, grønt mørk lilla osv.
Det på bildet passet jo ikke sammen, og var ikke noe fint.

HOT!

ORIGINAL: Miriel

Jeg syns det kan være veldig fint, er glad i det selv. Bruker sjeldent knallfarger uansett, men mørkebrunt, grønt mørk lilla osv.
Det på bildet passet jo ikke sammen, og var ikke noe fint.

Hehe, enig i at det bildet ikke var så veldig fint. Tok bare det første og beste jeg fant [8D]

syns det kan vaere drit kult jeg, mer rett stil, attitude og tilbehör. Men jeg gaar ikke saann, er forsiktig for det er saaaa lett aa bomme totalt og ende opp som en blanding av dolly duck og lady gaga..

men leighton meester (stavet det feil garantert) syns jeg kler stilen drit godt, men hun er saa heit at hun hadde sett bra ut i strisekk

Hmm, jeg vet faktisk ikke helt. Situasjonsavhengig.

NOT

Synes ikke det var noe fint på bildet, og kan ikke se for meg at jeg liker det i mange andre settinger heller.

Strømpebukser skal i mitt hode være hudfarga!

ORIGINAL: stoltmortil4

ORIGINAL: Krøllo

Samme her[X(]

Back
Topp