Kona til ET
Forumet er livet
Nice!!! :)) Med svarte pumps og litt stæsj blir du kjempelekker :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var hot :DMelkesjokoladen skrev:
Har du link?
Nice!!! :)) Med svarte pumps og litt stæsj blir du kjempelekker :)Fru ET skrev:
Cassandra smartrompe skrev:
Den var hot :DMelkesjokoladen skrev:
Har du link?
Den selges desverre bare på den tyske siden til bonprix. Www.bonprix.de Skulle gjerne linka direkte, men funker somregel dårlig fra iPad'en. Men, http://www.bonprix.co.uk har nesten samme utvalg, masse nydelige kjoler, kanskje du finner noe der :D litt enklere å navigere med engelsk kanskje, hehe. Ikke sikker på om de sender til Norge dog.
Den fine utringningen i ryggen er det beste ved denne kjolen. Den ser ellers ut til å være laget i et heller utilgivende stoff, og de sømmene langs hoftene og over baken . . . Vel, jeg tror ikke at dette er et heldig plagg for noen som bruker mer enn str. 38. Utringningen foran samt lengden på kjolen kombinert med at den sitter som et pølseskinn gjør at den heller mer mot slutty enn smakfull. Unngå i hvert fall de høyeste hælene til denne kjolen, hvis du ikke ønsker å se ut som en del av førjulssalget i Skippergata.Nedsig skrev:
Cassandra smartrompe skrev:
Den fine utringningen i ryggen er det beste ved denne kjolen. Den ser ellers ut til å være laget i et heller utilgivende stoff, og de sømmene langs hoftene og over baken . . . Vel, jeg tror ikke at dette er et heldig plagg for noen som bruker mer enn str. 38. Utringningen foran samt lengden på kjolen kombinert med at den sitter som et pølseskinn gjør at den heller mer mot slutty enn smakfull. Unngå i hvert fall de høyeste hælene til denne kjolen, hvis du ikke ønsker å se ut som en del av førjulssalget i Skippergata.Nedsig skrev:
Haha, nettopp det jeg var redd for. Jeg tar sjansen og bestiller uansett, koster bare 250kr, så er ikke krise om det ikke går rett vei. Bruker forøvrig 38 nå, og regner med å bruke 36/38 før jul, så hååper jeg har grei nok kropp til denne. Only one way to find out!