Hot or not? Kjole

Nice!!! :)) Med svarte pumps og litt stæsj blir du kjempelekker :)

Melkesjokoladen skrev:
Den var hot :D

Har du link?

Den selges desverre bare på den tyske siden til bonprix. Www.bonprix.de Skulle gjerne linka direkte, men funker somregel dårlig fra iPad'en. Men, http://www.bonprix.co.uk har nesten samme utvalg, masse nydelige kjoler, kanskje du finner noe der :D litt enklere å navigere med engelsk kanskje, hehe. Ikke sikker på om de sender til Norge dog.

Fru ET skrev:
Nice!!! :)) Med svarte pumps og litt stæsj blir du kjempelekker :)

Cassandra smartrompe skrev:

Melkesjokoladen skrev:
Den var hot :D

Har du link?

Den selges desverre bare på den tyske siden til bonprix. Www.bonprix.de Skulle gjerne linka direkte, men funker somregel dårlig fra iPad'en. Men, http://www.bonprix.co.uk har nesten samme utvalg, masse nydelige kjoler, kanskje du finner noe der :D litt enklere å navigere med engelsk kanskje, hehe. Ikke sikker på om de sender til Norge dog.

takk, da prøver jeg meg på den engelske :D

Den fine utringningen i ryggen er det beste ved denne kjolen. Den ser ellers ut til å være laget i et heller utilgivende stoff, og de sømmene langs hoftene og over baken . . . Vel, jeg tror ikke at dette er et heldig plagg for noen som bruker mer enn str. 38. Utringningen foran samt lengden på kjolen kombinert med at den sitter som et pølseskinn gjør at den heller mer mot slutty enn smakfull. Unngå i hvert fall de høyeste hælene til denne kjolen, hvis du ikke ønsker å se ut som en del av førjulssalget i Skippergata.

Nedsig skrev:
Den fine utringningen i ryggen er det beste ved denne kjolen. Den ser ellers ut til å være laget i et heller utilgivende stoff, og de sømmene langs hoftene og over baken . . . Vel, jeg tror ikke at dette er et heldig plagg for noen som bruker mer enn str. 38. Utringningen foran samt lengden på kjolen kombinert med at den sitter som et pølseskinn gjør at den heller mer mot slutty enn smakfull. Unngå i hvert fall de høyeste hælene til denne kjolen, hvis du ikke ønsker å se ut som en del av førjulssalget i Skippergata.

Haha, nettopp det jeg var redd for. Jeg tar sjansen og bestiller uansett, koster bare 250kr, så er ikke krise om det ikke går rett vei. Bruker forøvrig 38 nå, og regner med å bruke 36/38 før jul, så hååper jeg har grei nok kropp til denne. Only one way to find out!

Cassandra smartrompe skrev:

Nedsig skrev:

Haha, nettopp det jeg var redd for. Jeg tar sjansen og bestiller uansett, koster bare 250kr, så er ikke krise om det ikke går rett vei. Bruker forøvrig 38 nå, og regner med å bruke 36/38 før jul, så hååper jeg har grei nok kropp til denne. Only one way to find out!

Må si meg enig med Nedsig, og skjønner ikke du tar sjansen på å se ut som det førjulssalget ;) Syns det stoffet så utrolig billig og lite flatterende ut.

Den er jo fin til julebord og nyttårsaften men ikke til julaften med familien, da ble den litt for slutty. I MINE øyne, bare min mening. Hehe

ville hatt sort strømpebukse til denne, eller i alle fall ikke helt hudfarget. På den måten blir den jo mindre slutty da. og så kan du jo være mer vågal med pumpsene hvis du vil;)

Hottie hot!!
emoticon 

Perfekt julebord og Nyttårsaften kjole.
Ville tonet den ned på Julaften.

Jeg har en som ligner veldig, bare litt annen farge. Eneste dumme er at om du lener eller bøyer deg fremover så viser puppa

Back
Topp