Hot or not? Kjole

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
Lurer på denne til nyttårsaften/juletiden. Klarer bare ikke bestemme meg for om den er alt for kort og horete eller ei  Syns ryggen var rålekker, og den hadde heller ikke megautrigning, så hadde passa rimelig fint tror jeg. Ke syns bvdamene? 

Og;

Nytt spørsmål, hvilke sko hadde dere brukt til? Jeg tenker sorte pumps eller stroppesandaler med hæler i en slags sølvfarge. Klarer ikke bestemme meg for noe i dag jeg.

Veldig hot :D
Hadde jeg hatt kroppen til det så skulle jeg hatt sånn kjole også. Kanskje når magen er borte? Hihi.

Løp og kjøp!!

Hadde nok brukt en bolero eller noe. Ellers var den fin, syns jeg.

Nytt spørsmål, hvilke sko hadde dere brukt til? Jeg tenker sorte pumps eller stroppesandaler med hæler i en slags sølvfarge. Klarer ikke bestemme meg for noe i dag jeg.

Den var hot..!!!
Men kanskje litt for kort hvis det er snakk om feiring sammen med familie.. Min mening da ;)

lmk88 skrev:
Den var hot..!!!
Men kanskje litt for kort hvis det er snakk om feiring sammen med familie.. Min mening da ;)

Ja vet ikke om den blir brukt på julaften, mulig det blir en nyttårsaftenkjole. :)

Cassandra smartrompe skrev:

lmk88 skrev:
Den var hot..!!!

Ja vet ikke om den blir brukt på julaften, mulig det blir en nyttårsaftenkjole. :)

Da hadde jeg slått til ;)

Trone skrev:
Hadde jeg hatt kropp til den så hadde jeg GLATT brukt den!!!! :) :) 
Med sorte pumps :) 

Enig:)

Hadde brukt den hadde jeg vært i 20-årene. Syns den er hakket for kort nå som jeg er i 30-årene. Stilig rygg på den. Elsker sånne rygger siden jeg har tatovering over hele ryggen.

Sicily skrev:
Hadde nok brukt en bolero eller noe. Ellers var den fin, syns jeg.

En bolero til en kjole med rysjer? Grusomt!

Da blir det nok denne kjolen på meg! Har jobba ræva av meg på treningsstudio daglig i mange mnd nå, så syns jeg fortjener å kunne vise fram resultatet litt :D takk frøkner!

Back
Topp